Heeft iemand al The Witcher 3 weten te verkrijgen en zo ja waar?
Topic: The Witcher 3 Voorverkoop
15 mei 2015om 10:10
Heeft iemand al The Witcher 3 weten te verkrijgen en zo ja waar?
Ik zag wel iemand die had hem bij de een lokale intertoys gekocht, geen idee welke plaats dat was. Maar mischien kan je een Intertoys bij jou in de buurt proberen. Ik las ook dat veel mensen al bij diverse winkels hebben gekeken, maar dat hij nergens nog ligt.
[quote]Ik zag wel iemand die had hem bij de een lokale intertoys gekocht, geen idee welke plaats dat was. Maar mischien kan je een Intertoys bij jou in de buurt proberen. Ik las ook dat veel mensen al bij diverse winkels hebben gekeken, maar dat hij nergens nog ligt.[/quote]
Heb al met verschillende intertoys contact opgenomen ze hebben ze al wel maar mogen m pas de 19e verkopen
Ik heb nu een bonnetje gezien van iemand die hem gehaald heeft in oosterhout bij een intertoys.
Jep hier in oosterhout (NB) is die gewoon te koop bij intertoys,ik haal hem bij mm volgende week voor 48 euro.
[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/44239502#44239502[/url]
Een wat levendiger thread 😉