Topic: The Witcher 3 Voorverkoop

15 mei 2015om 10:10

Heeft iemand al The Witcher 3 weten te verkrijgen en zo ja waar?

5 reacties

  1. User  avatar
    475 XP

    Ik zag wel iemand die had hem bij de een lokale intertoys gekocht, geen idee welke plaats dat was. Maar mischien kan je een Intertoys bij jou in de buurt proberen. Ik las ook dat veel mensen al bij diverse winkels hebben gekeken, maar dat hij nergens nog ligt.

    0
  2. User  avatar
    69 XP

    [quote]Ik zag wel iemand die had hem bij de een lokale intertoys gekocht, geen idee welke plaats dat was. Maar mischien kan je een Intertoys bij jou in de buurt proberen. Ik las ook dat veel mensen al bij diverse winkels hebben gekeken, maar dat hij nergens nog ligt.[/quote]

    Heb al met verschillende intertoys contact opgenomen ze hebben ze al wel maar mogen m pas de 19e verkopen

    0
  3. User  avatar
    475 XP

    Ik heb nu een bonnetje gezien van iemand die hem gehaald heeft in oosterhout bij een intertoys.

    0
  4. User  avatar
    1100 XP

    Jep hier in oosterhout (NB) is die gewoon te koop bij intertoys,ik haal hem bij mm volgende week voor 48 euro.

    0
  5. User  avatar
    544 XP

    [url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/44239502#44239502[/url]

    Een wat levendiger thread 😉

    0