Topic: GTA Heist spelers gezocht

15 mei 2015om 13:14

Beste PSX leden,

Ik probeer al enkele dagen wat heist missies te spelen in GTA online,
Ik erger me echter mateloos aan spelers die tijdens de heist weggaan. Een heist missie opnieuw doen duurt daarna enorm lang omdat je steeds moet wachten tot er spelers joinen. Ik hoop hiermee enkele leden te kunnen toevoegen om dan samen wat heists te doen.

Grts, Jonas

7 reacties

  1. User  avatar
    2001 XP

    Speel het zelf niet, maar misschien dat je hier wat mensen kan vinden.

    [url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16535-het-gta-5-heists-partners-vinden-topic]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16535-het-gta-5-heists-partners-vinden-topic[/url]

    0
  2. User  avatar
    61 XP

    Ik zet hier meestal een ‘advertentie’ neer: [url]https://lfh.cxkes.me/[/url]

    0
  3. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Ik zet hier meestal een ‘advertentie’ neer: [url]https://lfh.cxkes.me/[/url][/quote]

    Lijkt me niet zo handig, ik spreek liever af met leden via dit forum. Maar toch bedankt voor de tip !

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Beste PSX leden,

    Ik probeer al enkele dagen wat heist missies te spelen in GTA online,
    Ik erger me echter mateloos aan spelers die tijdens de heist weggaan. Een heist missie opnieuw doen duurt daarna enorm lang omdat je steeds moet wachten tot er spelers joinen. Ik hoop hiermee enkele leden te kunnen toevoegen om dan samen wat heists te doen.

    Grts, Jonas[/quote]

    de wacht tijden zijn on acceptabel lol. ik wens je veel succes.
    gezien hoeveel mensen deze game hebben kunnen ze de matchmaking niet wat beter maken in deze game ?
    maak het zodat je in kan stellen dat je neer kan zetten dat je een serieuze speler ben, of gewoon voor de lol speelt.
    of voor het verhaal. in resident evil 6 hadden ze dat ook en dat was best goed geregeld. (het enige trouwens lol)

    0
  5. User  avatar
    496 XP

    Het vaak weg gaan van mensen kan ook duiden op een te slechte verdeling van het geld. Ben zelf ook al paar keer weg gegaan uit heist bij het verdelingsscherm. Want als er klootzakken de heist verdeling op 70% voor hun en maar 10% voor de mede heisters zet. Dan ben ik ook weg. Zelfs 15% wat ook nog aardig wat lulletjes doen ben ik weg.

    0
  6. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Het vaak weg gaan van mensen kan ook duiden op een te slechte verdeling van het geld. Ben zelf ook al paar keer weg gegaan uit heist bij het verdelingsscherm. Want als er klootzakken de heist verdeling op 70% voor hun en maar 10% voor de mede heisters zet. Dan ben ik ook weg. Zelfs 15% wat ook nog aardig wat lulletjes doen ben ik weg.[/quote]

    In een heist setup kan je het geld niet verdelen he. En bij mij krijgt iedere speler 20% van het geld.

    0
  7. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Het vaak weg gaan van mensen kan ook duiden op een te slechte verdeling van het geld. Ben zelf ook al paar keer weg gegaan uit heist bij het verdelingsscherm. Want als er klootzakken de heist verdeling op 70% voor hun en maar 10% voor de mede heisters zet. Dan ben ik ook weg. Zelfs 15% wat ook nog aardig wat lulletjes doen ben ik weg.[/quote]

    dat heb ik ook wel eens gehad. ik zei een keer tegen een irritante eikel dat hij ze bek moest houden met dat gelul op zijn headset. toen zette hij al lachend de verdeling zo dat ik 0 procent had. dat was bij de prison break. ik wachte toen tot het vliegtuig boven het vliegveld vloog (en das echt een roteind vliegen), en dat de bus al bijna opgeblazen moest worden en toen quitte ik. gewoon om hem terug te naaien. kan ie weer overnieuw beginnen en eindeloos wachten.

    [quote]In een heist setup kan je het geld niet verdelen he. En bij mij krijgt iedere speler 20% van het geld.[/quote]

    kijk jij bent tenminste eerlijk. ik had een keer bijna ruzie met iemand die het gewoon niet op 20 wilde zetten, ik zei dat iedereen anders weg ging. en er ging ook iemand weg. voor niks lang moeten wachten. dat soort gasten zeggen dan dat je niet meer krijgt omdat je niet heb geholpen bij de setup missies!!!!!!! punt een krijg je gewoon betaald voor setup missies dus waarom zou je daarbovenop nog meer geld krijgen ? dan verdien je haast meer dan de heist leader. en punt twee vergeten dat soort gierige leuters altijd dat jij ze wel help die big score binnen te halen, als dat niks waard is weet ik het niet.

    0