Topic: Gta online verschillende levels ps3/ps4

17 mei 2015om 17:03

In gta online ben ik al level 100 in online maar op de ps3 nog steeds Lvl 80.

Is er een mogelijkheid om dat gelijk te trekken. Want nu speel ik doelloos op de ps3

3 reacties

1. User  avatar
    393 XP

Ik denk het niet… Maareh, als je nog lvl 100 moet worden op de ps3 is het niet doelloos toch? Ik speel zelf met een paar vrienden op de PS3 nog online en daarnaast op de PS4 met andere vrienden ook nog als we tijd hebben. Goed excuus om een geweldige game nog meer te spelen lijkt me.

0
  2. User  avatar
    2442 XP

Alleen door zelf daar ook naar level 100 te gaan levelen. Je kon eenmalig je personage overzetten van PS3 naar PS4. Hierbij werd je level ook meegenomen. Ze gaven bij het omzetten wel aan dat je personage op je PS4 los staat en ook los levelt van je PS3 personage. Dus er zit geen onderliggende sync in.

0
  3. User  avatar
    247 XP

Ik heb hetzelfde ‘probleem’. In het begin van de PS3 versie alleen maar geracet, personage overgezet op de PS4 er daar begonnen aan missies en level 102 gehaald.

Ben nu sinds 30 april aan het levelen op de PS3.. van level 50 naar 93 op dit moment.

Het stond overigens in de algemene voorwaarden van Rockstar Games, die je akkoord hebt gegeven bij het overzetten van PS3 naar PS4. Dat het niet mogelijk was om je voortgang terug te zetten naar de PS3,

Succes ermee

0