Topic: The Witcher 3: Wild Hunt (Premium Edition) – €48,- bij Mediamarkt

18 mei 2015om 19:39

Indien je nog van plan bent The Witcher 3 te kopen: de Premium Edition is voor €48,- te koop bij de Mediamarkt.

Is alleen deze week. =)

[url=”http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_The-Witcher-3-Wild-Hunt-Premium-Edition-PlayStation-4,10259,488561,1575231.html?langId=-11″]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_The-Witcher-3-Wild-Hunt-Premium-Edition-PlayStation-4,10259,488561,1575231.html?langId=-11[/url]

8 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Krijg ‘m morgen binnen. Wel via de pakketservice met handtekening. Maar m’n moeder is thuis 😀

    0
  2. User  avatar
    352 XP

    Fucking dixons verstuurd blijkbaar games per pakketpost. Ben morgen niet thuis en kan niet meer switchen naar afhaalpunt. Wordt dus overmorgen pas spelen haha fail!

    0
  3. User  avatar
    10 XP

    Jammer genoeg had ik hem al gepreorderd in de ps store .

    off:

    Ik hoorde van een vriend uit amerika dat hij vanochtend 1.02 patch heeft gekregen , ik zit hier nog steeds op 1.01 zou dat een regionale patch wezen ?

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Fucking dixons verstuurd blijkbaar games per pakketpost. Ben morgen niet thuis en kan niet meer switchen naar afhaalpunt. Wordt dus overmorgen pas spelen haha fail![/quote]

    Mediamarkt dus ook

    0
  5. User  avatar
    209 XP

    Bedankt voor het delen bespaard me toch heel wat geld

    0
  6. User  avatar
    9970 XP

    Mooi prijsje! Zeker de moeite waard, al helemaal voor dat geld
    Het in dat ik de collectors edition heb, maar heb em wel aangeraden bij andere mensen 🙂

    0
  7. User  avatar
    2442 XP

    Hoe bevalt de game tot nu toe? 🙂 Ik heb de voorgaande delen niet gespeeld, maar ik las al dat het niet nodig is om de game te snappen. Skyrim en ESO Online heb ik veel gespeeld, is de game vergelijkbaar met deze? Ik zit eraan te denken de game over 2 weken ofzo aan te schaffen. Maar ik weet niet zeker of het echt iets is voor mij.

    0
  8. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Hoe bevalt de game tot nu toe? 🙂 Ik heb de voorgaande delen niet gespeeld, maar ik las al dat het niet nodig is om de game te snappen. Skyrim en ESO Online heb ik veel gespeeld, is de game vergelijkbaar met deze? Ik zit eraan te denken de game over 2 weken ofzo aan te schaffen. Maar ik weet niet zeker of het echt iets is voor mij.[/quote]

    Dusver vind ik de game geweldig, al kan ik nog niet echt oordelen omdat ik er nog maar een paar uur in heb zitten.
    Graphics zijn geweldig, muziek en geluid zijn geweldig, en ik zie ook geen overduidelijke popup van scenery ofzo.
    Waar ik me wel een beetje aan stoor is de spring animatie (al is dat natuurlijk een kleinigheidje) en de controls van het lopen. Lopen is vrij lastig, omdat je dan je stick maar een heel klein beetje moet bewegen. Dit in combinatie met bv een deur waar je op X moet drukken om te openen, waar het alleen werkt als je er op een bepaalde manier voor staat (of ziet), kan vrij irritant zij

    0