ik moet de missie “by the book” doen. nou start die automatisch. maar er ging iets mis: nadat ik de missie een paar keer achter elkaar niet goud haalde was ik gta effe zat (ik had ook veel mp gespeeld) en heb ik iets van een paar weken niet gespeeld. nou startte ik hem vandaag weer op, en ik deed eerst effe multiplayer voordat ik naar trevor wisselde. nou ging ik tijdens het laadscherm effe weg (wc of een broodje smeren ofzo) en hoorde ik een telefoontje gepleegd worden door ik denk micheal naar trevor. nou staat me er vaag iets van bij dat als je als trevor speelt dat die missie ook automatisch start. toen ik weer bij mijn scherm zat was de missie niet begonnen en wilde die ook niet beginnen. ik heb naar micheal gewisseld en daar wilde hij ook niet beginnen en ik kon hem ook niet handmatig starten. er staat als micheal een groot vraagteken op de radar maar dat is toch sown starnger/freak missie ? hoe krijg ik die missie weer ? “by the book” is trouwens die martel missie. misschien heldert dat wat op.
dit is een serieus topic en ik wil hier geholpen worden. als je niet on topic blijft of kritiek op me hebt dan kan je dat lekker voor je houden. ik kom hier voor hulp en niet kritiek. in ieder geval alvast bedankt voor de hulp.

Sorry om te horen is inderdaad vervelend, heb je toevallig tussen je saves nog een save staan van voor de missie? Als niks helpt zal ik die laden.
Ik kan niet zo snel iets vinden met een bekende bug of glitch..
[url]http://gta.wikia.com/By_the_Book[/url]
Vaak is met GTA wel zo dat je een eerdere safe file moet gaan laden (volgens mij hanteert GTA V 2 auto saves). Je zou kunnen schakelen tussen de personages of de game op te slaan doormiddel van slapen. Ik had met de PS3 versie soms wel problemen dat een missie later of niet naar voren kwam. Vaak door te schakelen kwam de missie alsnog terug.
ik zou zeggen… speel nog ff een paar minuten door en wacht het telefoontje af…. hij kan niet verdwijnen!
Heb je je telefoon wel uit de slaapstand gehaald?
En welke interval heb je ingesteld tussen de verschillende telefoontjes? (onder gameplay options geloof ik)
Als je door speelt komen ze vaak weer terug of je krijgt een belletje als dat noodzakelijk is.
Kerel,
By the book is een hoofdmissie en kan je terug vinden bij: Game> replay mission> By the Book. Ik begreep dat je bij Strangers en Freaks had gekeken, daar staat ie dus niet.
Zoals hierboven al vermeldt staat, zet de frequentie van je telefoontje op een korte afwissel tijd.
Ook kan je proberen om de voorgaande missie over te spelen.. Laat een ding duidelijk zijn; die missie kan niet verdwijnen.
Succes
[quote]Kerel,
By the book is een hoofdmissie en kan je terug vinden bij: Game> replay mission> By the Book. Ik begreep dat je bij Strangers en Freaks had gekeken, daar staat ie dus niet.
Zoals hierboven al vermeldt staat, zet de frequentie van je telefoontje op een korte afwissel tijd.
Ook kan je proberen om de voorgaande missie over te spelen.. Laat een ding duidelijk zijn; die missie kan niet verdwijnen.
Succes[/quote]
ik heb niet bij strangers en freaks gekeken omdat het een hoofdmissie is. dat wist ik al lol. ik heb juist bij hoofdmissies gekeken en daar staat ie niet. dan zal je hem toch eerst moeten completen. maar toch bedankt.
en aan de rest; bedankt voor de hulp.
ik heb een oude save moeten laden. en een paar missies overnieuw moeten doen. niet erg blij mee maar het is niet het einde van de wereld. godzijdank had ik nog een oude save. ik was eens een keer voor het grootste deel door far cry 2 heen en toen ging de save file corrupt. ik heb het toen maanden niet meer gespeeld. misschien een jaar niet. en far cry 2 is een langdurig spel. zeker voor een fps.