Topic: nieuwe call of duty aw montage

25 mei 2015om 20:56

ik hoor graag jullie reactie!

tips en opbouwende kritiek zijn altijd welkom.

1 reactie

  1. User  avatar
    47 XP

    Nice ! Ik overweeg om deze call of duty aan te schaffen. Ik zoek een leuke FPS om ook online fun te hebben. Heb me vroeger op PS2 enorm met COD geamuseerd. Battlefield vond ik te moeilijk.

    Is dit een aanrader ? Nog veel actie online ? Als je begint als noob online, zit je dan direct bij gasten die al super hoog gerankt zijn en je direct afknallen ?

    groetjes

    frenzy

    0