weet iemand een up to date guide voor het manipuleren van de aandelenmarkt (stock market) in gta 5 in combinatie met de huurmoord missies (assasinations) van lester ?. voor de ps4 versie ?
ik heb me een mank been gezocht op het internet en kan alleen maar guides vinden van eind 2013 terwijl dat niet kan kloppen want de next gen versie kwam eind 2014 uit. en als ik er eentje van eind 2014 vind is die totaal niet up to date. de game is veel veranderd met updates. bij mij lijkt het zelfs dat de percentages volledig willekeurig gaan. het ene moment doe ik een huurmoord en (ik heb voor de missie geinvesteerd met een guide) gaat de prijs na zes uur wachten met 40% omlaag, dan reload ik en dan gaat ie 40% omhoog. ik snap er geen hol van. heeft rockstar het willekeurig gemaakt met een update ?
en hoe de vliegende vok kan je ooit die golfbaan kopen ?
Topic: gta 5 single player lester assasination missies/stock market manipulatie hulp.
26 mei 2015om 01:30

Volgens mij kloppen de huidige guides gewoon nog hoor. Alleen is de top prijs die je ervoor krijgt lager dan voorheen.
Je kan ook handmatig een stock omlaag of omhoog helpen. Voorbeeld zijn die foodtrucks of vliegtuigen. Ieder bedrijf heeft een directe concurent. Blaas een foodtruck (of trucks) of vliegtuig op van partij A, dan zal het aandeel van B stijgen. Hier was eerder ook een overzicht van welke bedrijven elkaars concurent waren en welke je het beste kon aanpakken. Maar Rockstar heeft het aandelen systeem wel aangepast dus het is lastiger zoveel geld te verdienen. Daarom hoop ik ook op een offline/singleplayer DLC met nieuwe missies.
Als je zo graag geld wilt hebben in de story heb ik een tip voor: verwijder de updates en voer de single player money glitch uit (kijk maar op youtube voor een guide als je niet weet hoe het moet). Als je het geld hebt sla je gewoon op en download je de updates weer
[quote]Alleen is de top prijs die je ervoor krijgt lager dan voorheen.[/quote]
Klopt, en dan nog heb je genoeg geld voor alle properties, mits je ze na de story missies doet. (900miljoen voor ieder character)
[quote]Klopt, en dan nog heb je genoeg geld voor alle properties, mits je ze na de story missies doet. (900miljoen voor ieder character)[/quote]
maar hoe doe je ze dan ? want er staat dat je voor een missie een aandeel moet kopen, dan verkoop je die na de missie na een tijd. en dan kan je een ander aandeel kopen en moet je wachten tot die weer in waarde stijgt en dan die verkopen. maar het eerste aandeel heeft zijn piek nog niet bereikt voordat je het tweede deel kan kopen en verkopen. het tweede aandeel begint al te stijgen voordat je het eerste op zijn piek kan verkopen. en als je het eerste aandeel verkoopt op zijn piek, en je koopt het andere aandeel dan kan je dat andere aandeel niet verkopen want dat aandeel schommelt binnen een marge van vijf procent omhoog/omlaag omdat je al te lang heb gewacht (kennelijk). ik kan me herinneren dat ik deze stock/assasination missies op de ps3 had gedaan en toen had ik nog lang niet genoeg om alle properties te kopen. laat staan de golf club. (en ja die wil ik echt hebben lol)
[quote]Als je zo graag geld wilt hebben in de story heb ik een tip voor: verwijder de updates en voer de single player money glitch uit (kijk maar op youtube voor een guide als je niet weet hoe het moet). Als je het geld hebt sla je gewoon op en download je de updates weer[/quote]
en hoe delete je je update file van gta5 van je ps4 ? moet dat echt perse door je hele game te verwijderen en te herinstalleren ?
[quote]Klopt, en dan nog heb je genoeg geld voor alle properties, mits je ze na de story missies doet. (900miljoen voor ieder character)[/quote]
is dat als je alleen investeert in de aandelen die lester aanraad of moet je er zo een guide gebruiken ?
De guides bestaan voor de helft uit de tips van Lester. Als je bijvoorbeeld de Facade assassination doet, stijgt de waarde van iFruit, zoals Lester al tipt. De guides geven vervolgens als tip om de gekelderde Facade aandelen te kopen, na het verkopen van iFruit aandelen, en dan wachten tot de marktwaarde weer hersteld is. Heel logisch allemaal.
De top van de iFruit aandelen komt lang voordat Facade de grootste dip bereikt heeft, en zo is het bij alle assassinations wel.
[quote]De guides bestaan voor de helft uit de tips van Lester. Als je bijvoorbeeld de Facade assassination doet, stijgt de waarde van iFruit, zoals Lester al tipt. De guides geven vervolgens als tip om de gekelderde Facade aandelen te kopen, na het verkopen van iFruit aandelen, en dan wachten tot de marktwaarde weer hersteld is. Heel logisch allemaal.
De top van de iFruit aandelen komt lang voordat Facade de grootste dip bereikt heeft, en zo is het bij alle assassinations wel.[/quote]
en jij hield er ongeveer 900 miljoen per personage aan over ? hoelang was dat geleden ? (ivb met rockstar die de percentages met een patch laat dalen)
[quote]en jij hield er ongeveer 900 miljoen per personage aan over ? hoelang was dat geleden ? (ivb met rockstar die de percentages met een patch laat dalen)[/quote]
Ik denk een maand of 2. Volgens mij heeft GTA5 PS4 daarna geen patch gehad. Ik heb nu alle properties en wapens gekocht, en Michael heeft nog 780mjn, Franklin 940mjn, Trevor 960mjn.
De opbrengsten waren wel lager dan in de guide.
[quote]Ik denk een maand of 2. Volgens mij heeft GTA5 PS4 daarna geen patch gehad. Ik heb nu alle properties en wapens gekocht, en Michael heeft nog 780mjn, Franklin 940mjn, Trevor 960mjn.
De opbrengsten waren wel lager dan in de guide.[/quote]
idd daarom vind ik het een beetje lullig dat die shit omlaag gebracht is. ik bedoel de opbrengst was eerst tussen de 2 en 2,5 miljard.
maja bedankt voor de hulp. ik ben de aandelenmarkt in gta nou aan het manipuleren en als het uiteindelijk lukt dan laat ik hier wel weten wat ik overheb.
er komt wel steeds iets tussen. of ik let niet op omdat ik me iets teveel laat gaan als trevor lol. maar het gaat ooit lukken. ik wil gewoon een goede savefile hebbben. ik ga met deze ps4 versie ook voor de platinum en 100%.
[quote] ik ga met deze ps4 versie ook voor de platinum en 100%.[/quote]
Vooral online is een lekkere klus! Ben ik ook nog mee bezig.
[quote]Vooral online is een lekkere klus! Ben ik ook nog mee bezig.[/quote]
ik heb de game guide gekocht bij game mania. is echt vet ook al voegt het eigenlijk niks toe lol.
de grootste grind is de stunt jumps, en dat soort dingen. en ook de collectibles. daar ga ik lang mee bezig zijn.
maar eerst beetje geld sparen zodat ik iig in me favo autos kan rijden.