Topic: bank heist

26 mei 2015om 10:48

een vraag .heb al wat bank heisten voltooit . met moeite maar met een paar keer opnieuw beginnen lukte het wel . maar zins gisteren ging het wel er makkelijk . ik zat in een groep toen werd er gezecht dat we niet met de motor gaan maar met de karuma die staat in de garage dus liep ik mee en stond voor de garage en kon zo instapen . en we konden zonder problemen naar het bootje rijden heist kompleet . ..is dat normaal of is dat vals spelen. kan iemand mij dat vertellen. ps 4 maarten 58 level 193

4 reacties

1. User  avatar
    496 XP

Kon je ook met die auto van de rots afrijden en eruit springen en je parachute openen en landen op dat bootje die aan de rivier afgemeerd lag? Als je hem gehaald hebt zal het wel mogen op die manier. Ik heb hem zelf alleen nog maar voltooid met de motor. Dus geen idee of het op een andere manier kan.

0
  2. User  avatar
    19 XP

[quote]Kon je ook met die auto van de rots afrijden en eruit springen en je parachute openen en landen op dat bootje die aan de rivier afgemeerd lag? Als je hem gehaald hebt zal het wel mogen op die manier. Ik heb hem zelf alleen nog maar voltooid met de motor. Dus geen idee of het op een andere manier kan.[/quote]

met de auto rijd je de zelfde weg als met de motor alleen voor dat je bij die houten brug bent rijd je met de auto naar beneden een klein weggetje .kom je zo bij het bootje …nie met je auto van die berg af springen ……

maar mijn vraag is je rijd naar de bank zet je auto neer en het gaat begingen kom je uit de bank met je gestolen geld waar staat dan je auto als je alle cops hebt gekild . die motoren staan er maar ik wil met die gepanserde auto de karuma die kan ik nergens vinden en die andere gasten wel vreemd weet jij dat ???

0
  3. User  avatar
    228 XP

1 iemand pakt al het geld (diegene die een karuma heeft) daarna gaat die persoon naar zijn garage (er is een garage/huis vlakbij waar die motoren staan) en pakt zijn karuma .

0
  4. User  avatar
    19 XP

[quote]1 iemand pakt al het geld (diegene die een karuma heeft) daarna gaat die persoon naar zijn garage (er is een garage/huis vlakbij waar die motoren staan) en pakt zijn karuma .[/quote]

dus zoals ik begrijp kun je tijdens de heists missions gewoon je eigen huis of appartenment of garage in om je auto of wat dan ook te gebruiken heb gisteren in de buurt dat huis gezien en je kan het kopen voor 128000 duizend dollars ga ik daar mijn karuma in zetten en als ik dan die bank heists bezig ben ga ik het proberen om in mijn garage te komen …. dus het is geen glitches bedankt voor de tip

0