hey,
Ik ben johnny oftewel xcr7xnlx. We hebben sinds afgelopen week een nieuwe clan opgestart en zoeken nog nieuwe mensen. We willen graag een stapje hoger.
We hebben wel een aantal dingen waar ieder aan moet houden.
☆ headset is zowiezo een vereiste
☆ gezelligheid staat bij ons op 1
☆ regelmatig online zijn (zelf zijn we iedere dag rond de avonduren wel online)
☆ Respect voor de ander ( we houden namelijk niet van racistisch en haat gedrag iedereen is welkom )
daarnaast kan je bij iedereen wel wat kwijt met interesses na games. de een speelt veel destiny erbij de ander weer fifa of gta.
mocht je graag mee willen doen voeg me als vriend of stuur een bericht op ps4 naar XCR7XNLX
