Hoi !
Ik overweeg om deze call of duty aan te schaffen. Ik zoek een leuke FPS om ook online fun te hebben. Heb me vroeger op PS2 enorm met COD geamuseerd. Battlefield vond ik te moeilijk en maps veel te groot.
Is dit een aanrader ? Nog veel actie online ? Als je begint als noob online, zit je dan direct bij gasten die al super hoog gerankt zijn en je direct afknallen ?
groetjes
frenzy

Hey Frenzy,
Als het op FPS aankomt zit je toch vaak te denken aan Battlefield of COD. Ik heb AW gespeeld en heb mijzelf goed kunnen vermaken. Er is nog steeds genoeg actie alleen het instapniveau is toch wel anders vergeleken met de vorige COD’s.
Ik zou je verder aanraden te wachten met je aankoop om vervolgens voor Black Ops 3 te gaan. Verder zou ik battlefield 4 en Hardline ook aanraden. Je zei dan wel dat de maps een beetje te groot waren maar dit is naar mijn mening in de nieuwere delen wat toegankelijker gemaakt.
Je zou overigens ook nog kunnen gaan voor Star Wars: Battlefront eind dit jaar.
Ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen.
Mvg,
Dylan
merci voor de info Dylan ! Ik kijk voorlopig nog de kat uit de boom. De zomer komt er ook aan, dus meer buiten zitten.
Wat Dylan al zegt, je kan beter wachten op een nieuwe CoD. Momenteel heb je veel spelers die al hoog in rank zijn (hoewel dat in CoD niks zegt). Maar vaak hebben ze wel betere wapens en degene die nu nog fulltime spelen zijn vaak ook degene die alle maps uit hun hoofd kennen.
In iedere CoD heb je veel actie online en blijven mensen het een tijd spelen. Meestal kakt het een beetje in wanneer er een nieuwe CoD uitkomt. Mocht je CoD AW toch ergens vinden voor een prikkie (onder de 30 euro ofzo) dan kan je het altijd nog doen. Maar ik zou gewoon wachten. Mocht je toch graag een shooter willen spelen. Ik heb onlangs Killzone aangeschaft. Ondanks dat het een spel is dat uit is bij de release van de PS4 is het het grafisch nog een pracht. Gameplay is iets lomper (ook online). Maar het is wel verslavend.
Thanks !