Topic: wat is jouw favoriete auto in gta 5 ? (singleplayer en multiplayer) (alle platforms)

01 juni 2015om 06:03

nou zoals de titel al zegt, wat is je favoriete auto in gta 5 ?
of is het een motor ?

de mijne is de imponte duke o death. ondanks dat het feit dat je bijna alles genadeloos aan de kant ramt vrij onrealistisch is. ik bedoel, een dodge charger ramt niet zomaar een SUV twee keer zo groot als een caddilac escalade van de weg. maakt niet uit hoeveel pk’s en pantser en bullbars dat ding heeft haha.

heb jij ook iets op te merken aan je favo voertuig ? laat het dan weten.

laten we het netjes en on topic houden anders vraag ik er een moderator bij.

6 reacties

1. User  avatar
    2766 XP

Ik vind de marshall wel vet. Lekker over andere auto heen rijden of van bergen af rijden. Voor snelheid kies ik de entity en voor Heists ga ik meestal voor de gepantserde kuruma.

0
  2. User  avatar
    209 XP

Vapid Hotknife ,groen en paarse kleur met clown horn xD

0
  3. User  avatar
    2442 XP

Saber Turbo ^^

Offline heb ik ‘m zelf zo getuned dat die lijkt op de oude Saber Turbo uit GTA VC. Online wissel ik altijd af tussen mijn auto’s.

http://www.grandtheftwiki.com/images/thumb/SabreTurbo-GTAVC-front.jpg/300px-SabreTurbo-GTAVC-front.jpg

0
  4. User  avatar
    4247 XP

[quote]Saber Turbo ^^

Offline heb ik ‘m zelf zo getuned dat die lijkt op de oude Saber Turbo uit GTA VC. Online wissel ik altijd af tussen mijn auto’s.

[url]http://www.grandtheftwiki.com/images/thumb/SabreTurbo-GTAVC-front.jpg/300px-SabreTurbo-GTAVC-front.jpg[/url][/quote]

sabre turbo is ook een van mijn favorieten, ik ben sowieso een groot fan van muscle cars.

0
  5. User  avatar
    2442 XP

[quote]sabre turbo is ook een van mijn favorieten, ik ben sowieso een groot fan van muscle cars.[/quote]

De meeste muscle cars in GTA kan je ook mooi tunes. Ik vind het toch een gemiste kans dat je niet bij iedere auto evenveel kan aanpassen.

Ik zie dat er binnenkort weer een grote update aankomt met meer nieuwe auto’s :). Ik blijf het toch jammer vinden dat je auto’s die je online wel kan kopen niet offline kan kopen/krijgt. Dit was eerder op de PS3 wel zo.

0
  6. User  avatar
    4247 XP

[quote]De meeste muscle cars in GTA kan je ook mooi tunes. Ik vind het toch een gemiste kans dat je niet bij iedere auto evenveel kan aanpassen.

Ik zie dat er binnenkort weer een grote update aankomt met meer nieuwe auto’s :). Ik blijf het toch jammer vinden dat je auto’s die je online wel kan kopen niet offline kan kopen/krijgt. Dit was eerder op de PS3 wel zo.[/quote]

als het goed is komt die update volgende week. dat las ik op de rockstar newswire. er schijnen honderden items aan kleding bij te komen.
    ik hoop dat er eindelijk een fatsoenlijke leren jas komt. en echte biker kleding. ze mogen ook wel eens een dikke vette revolver toevoegen. of lasers aan je guns (ik zag dat al in promotionele art voordat gta5 uitkwam).

0