Topic: Telkens ‘ontdek’ melding

01 juni 2015om 08:46

Sinds de laatste update krijg ik telkens bij het opstarten een ontdek melding over energie verbruik. Hoe zet ik dit uit? Via het ontdek onderdeel bij meldingen lukt het iig niet.

8 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

[quote]Sinds de laatste update krijg ik telkens bij het opstarten een ontdek melding over energie verbruik. Hoe zet ik dit uit? Via het ontdek onderdeel bij meldingen lukt het iig niet.[/quote]

Ik heb precies hetzelfde, ik dacht eerst dat het normaal was, maar een maat van me heeft het niet. Geen idee hoe je het uit kunt zetten helaas.
    Je weet in ieder geval wel dat je het niet de enige bent 😉

0
  2. User  avatar
    1299 XP

Heb ik ook, stoort mij eigenlijk niet.

0
  3. User  avatar
    854 XP

je kan dat via energie setting uit zetten is met was iets met usb opladen geloof ik in standby

0
  4. User  avatar
    4357 XP

[quote]je kan dat via energie setting uit zetten is met was iets met usb opladen geloof ik in standby[/quote]

Als het goed is wel idd. En zo’n charger kopen voor je controller(s) en gewoon opzetten, het is idd wel veel beter voor je console en levensduur van de accu van je controller. Zijn vrij goedkoop, 30 euro voor die van Sony en 20 euro voor een goedkoper merk (wat wel kwalitatief goed is, natuurlijk). Bij goedkoper is het meestal duurkoop.

0
  5. User  avatar
    518 XP

Ik heb er eigenlijk standaard wel 1 controler aan vast zitten, ik zal eens testen of het niet meer verschijnt als ik die er af haal.

EDIT: dit maakt geen verschil.

0
  6. User  avatar
    9970 XP

[quote]je kan dat via energie setting uit zetten is met was iets met usb opladen geloof ik in standby[/quote]

Ook dit doet niet veel, aangezien die al uit stond bij mij

0
  7. User  avatar
    518 XP

[quote]Ook dit doet niet veel, aangezien die al uit stond bij mij[/quote]

Hier ook. Welke optie ik ook verander in de Energy Settings, de melding krijg ik iedere keer. OK het is geen groot probleem, maar na een paar maanden irriteert het wel.

0
  8. User  avatar
    2442 XP

Ik denk wachten op de volgende update dan maar.. Ik heb zelf ook van alles al geprobeerd met die instellingen..

0