ik ben voor deze post geïnspireerd door de aankomende update van gta5.
die gaat als het goed is volgende week uitkomen. dat las ik op de rockstar newswire.
dus wat willen jullie toegevoegd of veranderd zien worden aan gta5 ?
denk aan wapens, auto’s, kleding etc. bijv: eindelijk wat coole biker kleding of een bepaald wapen in het echt. of een bepaalde auto ?
persoonlijk zou ik graag toegevoegd zien worden:
– een revolver (bijv de unica 6 uit bf)
– een sawn off shotgun
– een double barreled shotgun
– een double barreled rifle (olifantengeweer)
– het dual wielden van wapens
– een vette set leren kleding
– misschien een ghillie suit
– lasers op je wapens (zoals ik zag in de promo art van gta5 voordat ie uikwam)
– non pvp servers zoals in red dead redemption
– misschien een camo skin voor je gun
– skins op je gun die ook gelijk de attachments die kleur geven (soms heb je een zwarte gun en een bruine kijker erop dat ziet er niet uit)
– hydraulics aan je auto zoals in san andreas (als de ps2 dat aan kon dan kan de ps3 het ook aan. klaar.)
– bass boost in je auto ook zoals in san andreas
– dat je missies krijgt van oude hoofdpersonen uit vorige gta games. daar bedoel ik oude player characters mee (tommy verceti en carl johnson etc.) maar ook oude missiegevers. zoals the truth ofzo
– een jetpack
– heists voor in je eentje
en ik zou graag veranderd zien worden:
– de passive mode zodat je npc’s neer kan knallen
– de imponte duke of death ook bij de multiplayer
– dat als iemand een heist verlaat of doodgaat dan kan jij verder met de heist, behalve als hij een cruciale rol had natuurlijk.
– dat je de oude heists gewoon in je eentje kan doen op een of andere manier. dat je gewoon npc’s inhuurt die de andere rollen spelen.
en als echte betaalde dlc zou ik een zombie dlc willen zien. ik weet dat er heel veel zombies zijn in games maar ik vind het heerlijk en miljoenen andere gamers ook.
ik verander misschien dingen of ik voeg dingen toe.
dus als iemand dat intressant vind kunnen ze af en toe kijken ofzo als ze willen.

Ik zou niet veel veranderen! Speel de game alleen vanwege de single player… Enigste domper tussen de PS3 en de PS4 versie is dat je niet een lijst met gratis DLC Auto’s hebt in GTA5 op de PS4 wat wel in de ps3 versie het geval was.
Kijk uit naar eventuele single player DLC voor GTA5.
er zijn een heleboel berichten uit dit topic verwijderd. waarom ? dat gesprek ging toch over gta 5 ?
en als het wel off topic was, waarom niet eerst een waarschuwing ?
[quote]Ik zou niet veel veranderen! Speel de game alleen vanwege de single player… Enigste domper tussen de PS3 en de PS4 versie is dat je niet een lijst met gratis DLC Auto’s hebt in GTA5 op de PS4 wat wel in de ps3 versie het geval was.
Kijk uit naar eventuele single player DLC voor GTA5.[/quote]
die gratis dlc auto’s rijden nu gewoon in het spel rond. wat ik lullig vind is dat er auto’s in sp zitten die je niet in de mp mag hebben.
met name de imponte duke o death. die bak is de fysieke manifestatie van heavy metal. hij is zo vet en rijd zo lekker dat het me lievelingsauto in gta is.
ik snap dat je niet de railgun in de mp krijgt. want dan heb je altijd mensen die op het dak bij de los santos customs gaan staan en je neerknallen. met de raketwerper mis je wel eens.
ik snap sowieso niet waarom de railgun erin zit. ik vind hem wel leuk maar wat voegt het toe ? wat je ook tegenkom, het is niks meer. helikopter ? boem weg. met de raketwerper was het nog spannend.
[quote]die gratis dlc auto’s rijden nu gewoon in het spel rond.[/quote]
Dat klopt niet helemaal. In de PS4 versie rijden extra auto’s rond die in de DLC content zaten tot het moment van de release. Alle auto’s van updates na de release zie je nergens.
Verder wil ik wat andere handwapens zien zoals een magnum, nieuwe heavy machine gun, extra smg voor driveby shooting.
Tot slot, single player DLC. Ik vind GTA altijd nog het leukste om offline te spelen. Maar wat extra missies en content in de vorm van auto’s e.d. zou dat stuk al enorm verbeteren.
[quote]een sawn off shotgun[/quote]
die zit al in de game 😉
GTA V
In Grand Theft Auto V, the Sawed-off Shotgun is based on a shortened version of a Mossberg 500. The gun holds eight shells per reload and is deadly at close range. Just like in TLAD, it can be used for drive-bys on bikes, and now buses. The difference from other shotguns is that it has a lower rate of fire and range, but deals the most damage of all shotguns in the game.
Customizations (GTA V)
Capacity
Rounds (16 rounds) – $8
Colors
Black (default) – Equipped by default
Army Tint (Desert sand) – $100
LSPD Tint (Metallic Blue) – $600
Ze moeten de helft van alle wapens eruithalen.
En singleplayer DLC toevoegen.
zou rally races of meer off road races niet erg vinden!
maar dan ook echt off road…
Ik zou het liefst gewoon een grote hoeveelheid jobs erbij willen, voor coop zeg maar.
Geen LTS of deathmatch of races. Doe mij maar de echte missies
[quote]die zit al in de game 😉
GTA V
In Grand Theft Auto V, the Sawed-off Shotgun is based on a shortened version of a Mossberg 500. The gun holds eight shells per reload and is deadly at close range. Just like in TLAD, it can be used for drive-bys on bikes, and now buses. The difference from other shotguns is that it has a lower rate of fire and range, but deals the most damage of all shotguns in the game.
Customizations (GTA V)
Capacity
Rounds (16 rounds) – $8
Colors
Black (default) – Equipped by default
Army Tint (Desert sand) – $100
LSPD Tint (Metallic Blue) – $600[/quote]
volgens mij weet je wel wat ik bedoel………
ik bedoel de sawed off shotgun uit san andreas die je ook kon dual wielden. dat verstaan de meeste gamers volgens mij als sawed off.
omdat de meeste sawed offs van die double barreled dingen zijn. in stalker ook. in san andreas zat ie en ook in gta4 (dlc)
[quote]Ze moeten de helft van alle wapens eruithalen.
En singleplayer DLC toevoegen.[/quote]
waarom wapens verwijderen ? jij vind veel wapens irritant. dat kan en mag. maar dat
betekend niet dat de tientallen miljoenen andere gamers die wapens maar kwijt moeten raken.
[quote]waarom wapens verwijderen ? jij vind veel wapens irritant. dat kan en mag. maar dat
betekend niet dat de tientallen miljoenen andere gamers die wapens maar kwijt moeten raken.[/quote]
O, sorry. Ik dacht dat je mensen vroeg te vertellen wat zij graag toegevoegd of veranderd zouden willen zien. Mijn fout!
[quote]O, sorry. Ik dacht dat je mensen vroeg te vertellen wat zij graag toegevoegd of veranderd zouden willen zien. Mijn fout![/quote]
ik zie je punt. sorry.
waarom moeten die wapens dan weg ? te veel variatie ofzo ?