Topic: GTA Heist partner

02 juni 2015om 23:11

Aangezien m’n vrienden zijn uitgekeken op GTA zit ik met een struggle. Als iemand vanavond/vannacht een man tekort komt voor een heist ben ik wel beschikbaar. PSN id staat wel bij m’n profiel.

2 reacties

1. User  avatar
    19 XP

[quote]Aangezien m’n vrienden zijn uitgekeken op GTA zit ik met een struggle. Als iemand vanavond/vannacht een man tekort komt voor een heist ben ik wel beschikbaar. PSN id staat wel bij m’n profiel.[/quote]

hoi. ik maarten 58.ps4 level 196 ik speel elke avond rond 11uur gta online kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. vooral de heists heb ze zelf allemaal al gedaan .ben ook op nieuw begonnen zoek ook spelers maar zijn niet serieus doen dan mee dan heb je 4 spelers . ben je bezig. floep en weg zijn ze weer. kan wel begrijpen als je het voor de 5 of voor de 6de keer overmoet doen dat je dan weg gaat oke .helaas is niet anders .meschien tot v avond speel ook niet langer dan anderhalf uur moet de andere dag weer werken. doei……

0
  2. User  avatar
    2 XP

Wij hebben een gezellige gta crew en zijn veel online spelen een hoop heists, missie`s, op de ps4
    Mocht je intresse hebben voeg me dan maar toe Psn is BigDrunzy

greetz

0