Topic: De Games van PlayStation Plus, Juni 2015: Yay or Nay?

04 juni 2015om 15:42

In deze video bespreek ik, onder het genot van gameplay beelden uiteraard, welke PS4 games uit de selectie PlayStation Plus games van deze maand de moeite waard zijn om een tweede keer op te starten. De video heeft ook als doel om mensen te informeren die misschien twijfelen om juist deze maand een PS Plus abonnement aan te schaffen. Zo kunnen ze zien of ze dat deze maand al willen doen, of toch nog liever even wachten. Ik hoop dat jullie de video leuk vinden, I had fun making it 😛 Als je de video leuk vind, zou je dan een likeje achter willen laten, en willen overwegen te subscriben? Dat word zeer gewaardeerd! 🙂

Wat vinden jullie van de selectie deze maand? En welke games hopen jullie er ooit in te zien?

9 reacties

  1. User  avatar
    475 XP

    Zelf heb ik metal gear solid V ground zeroes binnen gehaald. Het is wel leuk, en ook verassend. Maar ik denk dat ik hem misschien later oppak voor rond de 30. De auto aim zou van mij ook wel anders mogen, maar volgens mij kan je die ook gewoon uitzetten.

    0
  2. User  avatar
    449 XP

    [quote]Zelf heb ik metal gear solid V ground zeroes binnen gehaald. Het is wel leuk, en ook verassend. Maar ik denk dat ik hem misschien later oppak voor rond de 30. De auto aim zou van mij ook wel anders mogen, maar volgens mij kan je die ook gewoon uitzetten.[/quote]

    Ooh, ik wist niet dat je het uit kon zetten :p Wel apart dat de default auto-aim zo sterk is, als nog 😛

    0
  3. User  avatar
    1042 XP

    Leuk initiatief, goede video en leuk commentaar, alleen zou je misschien voor een vaste intro kunnen kiezen waar de video over gaat. Zodat je ook kunt noemen dat het van de maand juni is. (stel dat je er een vaste serie van wilt maken!)

    Verder zit er voor mij alleen MGS V: Ground zeroes bij. Geef niet om kleine indigames :p

    0
  4. User  avatar
    449 XP

    [quote]Leuk initiatief, goede video en leuk commentaar, alleen zou je misschien voor een vaste intro kunnen kiezen waar de video over gaat. Zodat je ook kunt noemen dat het van de maand juni is. (stel dat je er een vaste serie van wilt maken!)

    Verder zit er voor mij alleen MGS V: Ground zeroes bij. Geef niet om kleine indigames :p[/quote]

    Heyy, bedankt voor je complimenten 🙂 Wat je zegt is een goed idee ja! Ga ik de volgende keer doen! Subscribe voor meer, ik maak veel reviews voor PS4 (en PC) 😉

    Haha, neee, ik ook niet echt. We komen bijna om in de indiegames xD Maar er zitten wel eens verborgen pareltjes tussen, dat dan weer wel 🙂

    0
  5. User  avatar
    2001 XP

    Leuk gedaan, maar waar was Call of Juarez? jammer dat je die niet ook behandeld hebt…verder kudos, je bent lekker sprongen aan het maken met je videos en ze worden toch echt steeds beter 🙂

    (ohw, en shame on you natuurlijk dat je MGS games gemist hebt haha)

    0
  6. User  avatar
    449 XP

    [quote]Leuk gedaan, maar waar was Call of Juarez? jammer dat je die niet ook behandeld hebt…verder kudos, je bent lekker sprongen aan het maken met je videos en ze worden toch echt steeds beter 🙂

    (ohw, en shame on you natuurlijk dat je MGS games gemist hebt haha)[/quote]

    Heyy, thanks voor de complimenten, leuk om te horen dat je vind dat ik vooruit ga 🙂 Jij bent ook één van de mensen die echt mijn allereerste filmpje gezien heeft geloof ik, dus dat is extra leuk, haha!

    Maareh, ik zei in het begin van de video dat ik alleen de PS4 Games (die gelukkig ook vaak op de Vita te spelen zijn) bespreek ;P Dat komt omdat ik geen PS3 meer heb, en ik daar dus de gameplay niet van kan opnemen 🙂

    0
  7. User  avatar
    46 XP

    [emoji106]

    0
  8. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Heyy, thanks voor de complimenten, leuk om te horen dat je vind dat ik vooruit ga 🙂 Jij bent ook één van de mensen die echt mijn allereerste filmpje gezien heeft geloof ik, dus dat is extra leuk, haha!

    Maareh, ik zei in het begin van de video dat ik alleen de PS4 Games (die gelukkig ook vaak op de Vita te spelen zijn) bespreek ;P Dat komt omdat ik geen PS3 meer heb, en ik daar dus de gameplay niet van kan opnemen :)[/quote]

    Lol, dat heb ik dan even gemist… zat dan ook nog met m’n geluid te klooien terwijl de video al begonnen was haha (my bad).

    0
  9. User  avatar
    449 XP

    [quote]Lol, dat heb ik dan even gemist… zat dan ook nog met m’n geluid te klooien terwijl de video al begonnen was haha (my bad).[/quote]

    Hahaha, no worries!

    0