Topic: GTA V – Wegmisbruikers!

07 juni 2015om 21:37

Ben nog bezig om met de Rockstar Editor videos te maken. Dit is een van de eerste resultaten:

4 reacties

  1. User  avatar
    100 XP

    Geweldige video man!

    0
  2. User  avatar
    551 XP

    haha wat slecht 😀

    0
  3. User  avatar
    475 XP

    Als wegmisbruikers zo spannend zou zijn 😛

    0
  4. User  avatar
    2 XP

    [quote]haha wat slecht :D[/quote]

    misschien dat je deze video beter vind:
    https://www.youtube.com/watch?v=FgLT2LXQPw0
    (soort vervolg op me geposte video)
    😛

    0