Ben nog bezig om met de Rockstar Editor videos te maken. Dit is een van de eerste resultaten:
Topic: GTA V – Wegmisbruikers!
07 juni 2015om 21:37
Ben nog bezig om met de Rockstar Editor videos te maken. Dit is een van de eerste resultaten:
Geweldige video man!
haha wat slecht 😀
Als wegmisbruikers zo spannend zou zijn 😛
[quote]haha wat slecht :D[/quote]
misschien dat je deze video beter vind:
https://www.youtube.com/watch?v=FgLT2LXQPw0
(soort vervolg op me geposte video)
😛