ik probeer al een tijdje nu de gta5 update te downloaden en het rare is dat de eerste (ongeveer) 60% gewoon met mijn normale snelheid downloadde. maar nu gaat ie ineens zo ontiegelijk traag dat ik er strontziek van word.
ik heb twee van de drie tips in dit artikel gevolgd: [url]http://www.psx-sense.nl/189113/trage-downloads-op-je-playstation-4-probeer-dit-eens/[/url]
het enige wat ik nog moet doen is een statisch ip adres instellen.
maar hoe gaat dat in hemelsnaam ? moet je ergens een doosje met “statisch” aanvinken ? kan je gewoon zelf een ip adres verzinnen en dat intypen en is ie dan statisch ?
ik heb nat type 2 dus moet ik uberhaupt een statisch ip instellen ? (dit vraag ik omdat ik een paar forums heb bezocht en daar hadden mensen moeite met nat type 2 krijgen en kregen ze het advies statisch ip in te stellen)
heeft iemand anders trouwens problemen met de downloadsnelheid van deze patch van gta5 ?
ik heb normaal namelijk best snelle downloads. en dat had ik met deze download ook. maar nu is het middenin de download ineens van gewoon snel naar super traag gegaan. het gaat trager dan bevroren poep door een trechter.
iig wil ik nog steeds weten hoe je een statisch ip instelt.
we hebben internet van upc (kennelijk nu ziggo omdat die twee samen gegaan zijn) en we hebben een sitecom 300n router.
die router zeg ik er ook bij omdat ik al in het menu van mijn router ben geweest en ik kan nergens vinden waar ik het ip van ps4 daar kan toevoegen/instellen.
ik ben ten einde raad en ik heb echt hulp nodig.
alvast bedankt.
p.s. sorry voor de halve titel, ik poste dat bericht en ik was vergeten om de titel wat nauwkeuriger te maken.

heel PSN is al tijden traag….
[quote]heel PSN is al tijden traag….[/quote]
ik heb een vriendin (jammergenoeg niet een verkering type vriendin lol) in frankrijk en die is al zes uur bezig.
dat klopt toch niet ? licht het probleem nou hier of bij psn ?
bij mij hetzelfde. Ging tot de helft prima met mijn best slome WiFi verbinding, en nu al sins vier uur tering sloom. Gelukkig nu wel bijna klaar
bij mij ging hij juist extreem snel voor het eerst
Download pauzeren en hervatten, gewoon een paar keer proberen maar het werkt wel!!
Downloads van 6 uur waren na het pauzeren en hervatten ineens in een half uur klaar