wat vinden jullie van de nieuwe toegevoegde content ?
ik vind het wel vet. op die achterlijke t shirts en rare logo auto na dan.
mijn probleem is dat het zo achterlijk duur is dat het gewoon niet leuk meer is.
de chromen velgen die met een andere update zijn toegevoegd zijn ook belachelijk duur. 70 ruggen voor low end velgen really ?
ik vind de nieuwe prints voor jje guns wel vet, maar toch iets te patserig.
dat zijn het soort geweren dat mexicaanse drugkartel bazen hebben in het echt. serieus ik heb er plaatjes van gezien.
de nieuwe autos zijn alledrie vet, maar te duur. de moderne gullwing is supervet maar kost bijna twee miljoen!!!!!!!!!!!!
de old school gullwing heb ik gekocht omdat ik die het vetst vind en ik hem ook kon betalen. maar met bijna een niljoen is ie nog steeds veel te duur.
en die muscle car ? die pimpmobiel ? leuke auto, maar voor 200 ruggen doe ik het niet hoor. in het echt kost de mustang gt500 kr 150 ruggen, en dit ding is 200 ruggen ? zoals de amerikanen zeggen: give me a f*cking break.
en de nieuwe kleding is vooral gewoon lelijk en te duur maar ondanks dat zit er vet spul bij (die overcoats). nog steeds geen mooie schoenen, en nog steeds geen vette bikerkleding. heel jammer. die leren jassen zijn echt dom.
en het vliegtuig en de helikopter zijn gewoon erg. ik koop sowieso niet die prive jets want je kan ze altijd gewoon op het vliegveld vinden.
het ergste eraan is dat sommige mensen die jets ook in de multiplayer gaan kopen. om te showen hoe rijk ze zijn of omdat ze ze mooi vinden en ik weet niet welke erger is lol.
over het algemeen is dit een update voor echte swekkertjes.
dus wat vinden jullie ervan ? ik zelf ga niet met mensen in discussie hier. en ik wil ook niet dat andere mensen dat gaan doen. ook geen commentaar leveren op een ander hier anders stap ik gewoon naar een admin. dit is bijna puur je eigen mening opschrijven over de nieuwe update. je mag het alleen commentaar leveren op iemand als je het met hem of haar eens bent. en nee dat hoeft heus niet met mij te zijn.
p.s. waarvoor heeft psx sense nog geen artikel over de update ?
je schijnt ook dubbele rp te krijgen als je in een bepaalde speciale playlist speelt. check de rockstar newswire:
[url]http://www.rockstargames.com/newswire[/url]
“over het algemeen is dit een update voor echte swekkertjes.”
Hier moest ik wel even om lachen XD.
Ik heb zelf de update nog niet gespeeld. Maar ik verwacht dat hetzelfde als bij andere updates. Alle nieuwe auto’s kosten je een vermogen. Ik mijn garage helemaal vol staan met auto’s. Dan moet ik auto’s gaan verkopen om plaats te maken :P. Die Gulwings zagen er gaaf uit! Maar ik ben bang dat ik nog wel even moet sparen voordat ik eentje kan kopen :’).
alles is vet alleen mis ik nieuwe petten
Leuke update, opnieuw gratis. Alles is vrij duur, ik koop nooit direct die nieuwe shit. Spaar mijn missie geld enzo allemaal op tot ik denk van; nou ja iets nieuws is wel weer leuk.
Wat ik persoonlijk altijd wel erg fijn vind, die updates zorgen ook voor veel minor fixes etc. De hoodcam is ook weer terug.
Enige kutte is, en dat is voornamelijk sinds OFW 2.50/1, dat die download snelheden ongelooflijk traag zijn. Met glasvezel internet heeft ie er bijna 3 uur over gedaan, en ook nog niet eens vanuit rust mode.
[quote]Leuke update, opnieuw gratis. Alles is vrij duur, ik koop nooit direct die nieuwe shit. Spaar mijn missie geld enzo allemaal op tot ik denk van; nou ja iets nieuws is wel weer leuk.
Wat ik persoonlijk altijd wel erg fijn vind, die updates zorgen ook voor veel minor fixes etc. De hoodcam is ook weer terug.
Enige kutte is, en dat is voornamelijk sinds OFW 2.50/1, dat die download snelheden ongelooflijk traag zijn. Met glasvezel internet heeft ie er bijna 3 uur over gedaan, en ook nog niet eens vanuit rust mode.[/quote]
ik heb er ook ongelooflijk lang over gedaan. een vriendin uit frankrijk heeft er zes uur over gedaan en iemand in een commentsectie hiero deed er ook uren over.
heel irritant, en je bent zeker de enige niet. misschien helpt dat lol.
[QUOTE]k zelf ga niet met mensen in discussie hier. en ik wil ook niet dat andere mensen dat gaan doen. ook geen commentaar leveren op een ander hier anders stap ik gewoon naar een admin. dit is bijna puur je eigen mening opschrijven over de nieuwe update. je mag het alleen commentaar leveren op iemand als je het met hem of haar eens bent. en nee dat hoeft heus niet met mij te zijn.
[/quote]
Hehe mooi man. Of zielig. Het is maar net hoe je het bekijkt.
[quote]Hehe mooi man. Of zielig. Het is maar net hoe je het bekijkt.[/quote]
mooi voorbeeld van wat er niet mag
[quote]”over het algemeen is dit een update voor echte swekkertjes.”
Hier moest ik wel even om lachen XD.
Ik heb zelf de update nog niet gespeeld. Maar ik verwacht dat hetzelfde als bij andere updates. Alle nieuwe auto’s kosten je een vermogen. Ik mijn garage helemaal vol staan met auto’s. Dan moet ik auto’s gaan verkopen om plaats te maken :P. Die Gulwings zagen er gaaf uit! Maar ik ben bang dat ik nog wel even moet sparen voordat ik eentje kan kopen :’).[/quote]
die oldschool gullwing is vet. hij klinkt vet, hij rijd vet en ziet er vet uit. hij doet wel snel een spin als je vanuit stilstaand de andere kant op draait en hard op het gaspedaal trapt. maar de rest is geweldig
krijg je hier als je een topic opent over iets waar bijna iedereen mee te maken heeft maar drie reply’s ?
Yep het is treurig gesteld met de activiteit hier.
[quote]krijg je hier als je een topic opent over iets waar bijna iedereen mee te maken heeft maar drie reply’s ?[/quote]
Niet iedereen speelt meer GTA5 denk ik, laat ik het zo stellen ik in ieder geval niet meer… dus deze update is mij dan ook volledig ontgaan. En hoe ga je een mening geven over iets wat je niet meer speelt?