Topic: vriendschapelijke battles tussen clans gezocht

14 juni 2015om 09:53

Beste clans van Nederland en België
wij zijn van de : MBG Clan (ps4) [url]http://www.mbgclan.nl/[/url] een Nederlandse en Belgische Clan .

Wij zijn bezig met een MBG – Fun Swat op te zetten

dit wil zeggen dat wij dat wij dus vriendschappelijke
Clan Battles willen gaan organiseren .
dit ongeacht je K-D of hoe goed mensen zijn
oftewel fun voor iedere die maar zin heeft om mee te doen

Van kleine tot grote clans zijn allemaal welkom
om mee te mogen doen met onze Swat-Battles.
het gaat om een uitgebreide keuze van games

mocht het je leuk lijken om dit eens per maand te organiseren
met onze clan

Stuur dan een PM naar :
Blavla1100 of naar Demonic_Gamer89

8 reacties

  1. User  avatar
    576 XP

    Het zou handig zijn als je vermeld om welke game het gaat.

    0
  2. User  avatar
    1688 XP

    [quote]Het zou handig zijn als je vermeld om welke game het gaat.[/quote]

    Lmao!

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Het zou handig zijn als je vermeld om welke game het gaat.[/quote]

    De link aanklikken leert ons het volgende:

    [QUOTE]Op zoek naar een nederlandstalige playstation clan waar het vooral draait om de gezelligheid? Bij MBGclan.nl vindt je leden van elk niveau en voor elke game. Natuurlijk spelen wij de meest populaire shooters van dit moment, zoals: Call of Duty: Advanced Warfare, Battlefield 4 en Destiny. Maar ook voor The Last of Us, de Assasins Creed serie of een oldschool game als BunOut Paradise organiseren wij vaak online events.
    Je kan ook als lid zelf events in onze kalender plannen om zo de sfeer van de MBGclan van dichtbij mee te maken.[/quote]

    0
  4. User  avatar
    5395 XP

    DMF wil wel een Clanwar op Battlefield 4 tegen jullie beste team. 🙂

    BF4 Platoon: [url]http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/8343721985808161422/[/url]

    Site: [url]http://dmf.iclanwebsites.com[/url]

    Laat het maar weten!

    0
  5. User  avatar
    2 XP

    ok cool ik zal het noteren

    0
  6. User  avatar
    5395 XP

    [quote]ok cool ik zal het noteren[/quote]

    Top! We kunnen afspraken verder wel regelen via PSN. 🙂 Mijn username is Pevc

    0
  7. User  avatar
    2 XP

    heb je toegevoegd dan kunnen we eens in de party overleggen hoe en wat

    0
  8. User  avatar
    5395 XP

    [quote]heb je toegevoegd dan kunnen we eens in de party overleggen hoe en wat[/quote]

    Prima!

    0