De payday crimewave edition. Eindelijk is hij hier dan. Alle dlc zit erbij ! Euh, niet dus!
DEZE UPDATES ZITTEN ER NIET IN
(De spring break updates, updates ervoor en zelfs na de spring update)
Cook off(stand alone van rats met mogelijkheid tot 1200 bags te vullen en verscheidene lab posities )
New xp system: krijg xp voor een willekeurige Heist te spelen(soort van extra xp rewards)
Side jobs feature
First person animations update
Swat van enemy in alle loud heists
Escape van skins
The infamy update 2.00
Bonie character en weapons /mod update
Train Heist standalone
Enz
DEZE DLC HEBBEN ZE ER NIET IN GESTOKEN!
Completely overkill pack: mega maskers
Overkill pack: wapen pack
THE butcher ak/car mod: massieve wapen mod dlc pack
BBQ WEAPON pack: vlammenwerper, molotov cocktails, explosieve boog.. Enz
Car shop Heist: een stealth heist waar je auto’s moet stelen
Hoxton revenge: steel de criminal records van jullie. Door in te breken in een FBI agent zijn huis(stealth only)
Meltdown(vorkheftruck Heist)
The alesso Heist( een heist tijdens een concert)
Butchers Western pack
Butchers bbq pack
Butchers mod pack
Enz
Pc exclusieve :
Safehouse nightmire Heist (Halloween Heist )
Speedrunners pack(unieke maskers)
Alienware pack(alienware maskers)
Enz
…….
Wat vinden jullie van dit bedrog? Denk je dat ze alles er gratis gaan instoppen of alles toch nog aan een prijskaartje zal vast hangen?
…….
Terwijl wij dit allemaal nog moeten krijgen, developpen ze voor de pc al een casino Heist : grin casino 25 juni…

Hoe kan jij hier tijd voor hebben als je 60 uur per week ‘sport’?
Waarom noem jij dit bedrog? Er zit alles bij wat ze tijdens de aankondiging beloofd hadden.
En over de DLC die ontbreekt: het meeste wat je daarvan opnoemt is of community DLC die steam exclusive zal blijven of het is DLC die in samenwerking met 3den is gemaakt en waarbij ze toesteming van hun nodig hebben om het uit te brengen.
En de updates die er niet bij zitten hoeven ze ook helemaal niet in te doen omdat dat de updates zijn die uitkwamen na de crimewave edition aankondiging.
Weet jij überhaupt iets van de payday community af? Of zit jij hier weer een zonder reden te zeuren?
En ja, ik geef je gelijk dat het een beetje oneerlijk is dat een paar updates er niet bij zitten maar, er werd nooit gezegd dat ze erbij zouden ziten.
Wat ik weet:
Wij zitten aan update 52 terwijl jullie aan 65 zitten.
Deze updates zijn inderdaad nog maar enkele maanden uit maar van een full editie verwacht je dan ook een full editie …
Vele zijn updates? Ja hallo de game update continue met gratis dlc en betaalde dlc
Of ik iets weet van de community updates: zover ik weet zijn dat gewoon add ons en improvements /steam dlc….
Geen disscussie hiervoor nodig. Ik vroeg me af hoe het zat met die updates. Misschien ken jij er dus meer van: ik zal je ervaring en kennis wel eens lezen indien je er iets over kwijt wilt.
Ik vind het dus gewoon een beetje jammer dat we nog 13 updates achter zitten …
Ach ja het is nu ook geen wereld drama.
Mvg
Ik kom nooit meer terug…..en dan is ie er ineens weer met 40 topics….de man van zn woord.