Was gisteren beetje aan het rond sukkelen en een paar quests gedaan. Alles ging goed, misschien 1 รก 2 keer dood gegaan en niks aan de hand. Maar na een tijdje kreeg ik ineens de melding dat mijn Save File Corrupt was en dat ie verwijderd moest worden en een nieuwe file moest aanmaken.
Ik dacht eerst fuck, maar ik heb nog handmatige save files erg recent dus dacht ok doe maar. Mocht het fout gaan dan ben ik “safe”. Nou blijkbaar ging er iets niet helemaal lekker. Want nu krijg ik elke “Autosave” moment de melding dat het corrupt is. Geprobeerd alle saves te verwijderen en dat lukt behalve 1 checkpoint save die is blijkbaar corrupt.
Toen dacht ik, ik start ff me ps4 opnieuw op en probeer wat saves te verwijderen. Mooi niet dus, ps4 wilde gewoon niet meer afsluiten. Eigenlijk wilde the Witcher 3 niet afsluiten en daarna ook me hele ps4 niet. Geen reset knop of power switch op de nieuwe PS4 dus helaas moest de kabel eruit.
Me ps4 wel aangezet om te kijken of die geen schade had en ik kwam gewoon in mijn homescreen. Was moe en zat al te knikkebollen dus hierna ben ik maar me bed in gegaan. Vanavond maar ff kijken hoe het met Witcher 3 gaat… Ben bang dat ik opnieuw moet beginnen…
Iemand anders dit probleem gehad? Kan er weinig over vinden op google :S

Ik lees wel dat er meer mensen hetzelfde probleem ondervinden, maar nergens een oplossing…wel vervelend, maar hoop dat je ondanks dat de game niet aan de kant legt. Zodra ik nog wat vind zal ik het hier posten natuurlijk.
Nee leg em niet opzij ๐ Mocht hij nog corrupted zijn dan zal ik em vanavond op de hoogste moeilijkheidsgraad opstarten en lekker opnieuw beginnen ๐
[quote]Nee leg em niet opzij ๐ Mocht hij nog corrupted zijn dan zal ik em vanavond op de hoogste moeilijkheidsgraad opstarten en lekker opnieuw beginnen :)[/quote]
LOL, maak je borst maar nat dan…. heb m gister uitgespeeld op blood and broken bones. Voor de gein daarna even opgestart op Death march…in het begin bij die boom met de ghouls die aanvallen, 4x geraakt en dood. Dus ga er maar goed voor zitten, dat ga ik ook doen. ๐
Hahaha, wow. Nou ben erg benieuwd nu ๐ Zal idd wel erg pittig zijn. Maar heb alle tijd. Voorlopig geen vervangers in de aantocht qua games
Heb het gefixt. Was even zoeken maar tis me gelukt. Ben naar instellingen en dan saved data files gegaan en heb de corrupt data kunnen verwijderen. Witcher 3 moest wel uit staan. Daarna kon ik gewoon continue doen en heeft de game mijn laatste manual save gepakt en kon ik gelukkig verder gaan ๐