Forum

Topic: [TK] [TR] Playstation 4 500GB + games.

Anoniem's avatar

Hierbij verkoop/ruil ik mijn Playstation 4 500GB + Headset (oordopje)
De games die ik heb zijn:
Battlefield Hardline Deluxe Edition (+ Premium op account)
Battlefield 4 ( + Premium op account)
Gta 5 (Op account)
PvZ Garden Warfare (Op account)
Fifa 15 Ultimate Edition
Destiny.

Wat ik eigenlijk zoek is een Xbox One (+ games als dat mogelijk is) of mooie bedragen wat jullie bieden!
Ik heb het bonnetje nog van de PS4 en de doos zal ik even moeten zoeken. 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 4299 XP
    Peter01's avatar

    wat wil je hebben voor bf4 los zonder premium ofzo ? nieuw kan je die krijgen voor 25 euro en via marktplaats voor 15 euro.
    dus wat wil je er voor hebben ? 15 inclusief verzendkosten lijkt me een leuke prijs (op marktplaats moet je bovenop de 15 waarschijnlijk ook verzendkosten betalen) en sta je op de trusted lijst ?

    ik weet na al dat alles nog steeds niet zeker of ik hem al kan kopen, maar ik wil wel.

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    wat wil je hebben voor bf4 los zonder premium ofzo ? nieuw kan je die krijgen voor 25 euro en via marktplaats voor 15 euro.
    dus wat wil je er voor hebben ? 15 inclusief verzendkosten lijkt me een leuke prijs (op marktplaats moet je bovenop de 15 waarschijnlijk ook verzendkosten betalen) en sta je op de trusted lijst ?

    ik weet na al dat alles nog steeds niet zeker of ik hem al kan kopen, maar ik wil wel.

    Misschien is de premium edition nog 20 euro bij de intertoys