zoveel goede concepten, en toch maar nieuwe ip’s blijven maken. Maar het meest van al: teveel line ups na elkaar zetten !
Ik weet niet of dat jullie het opvalt maar Tom clancy is echt zwaar beneden aan het gaan. Sinds 2 jaar al begint Ubisoft games te rushen. Ze denken dat het leuk te spelen is en willen het liever dus ruwe parels houden….
The DEVISION : MASSIEVE DOWNGRADE
RAINBOW SIX SIEGE: euh? Wtf is dit. Dit is meer een Hollywood SWAT shooter tov de echte tactiek van rainbow six. Terrorist HUNT zit er in: ik zie overal de gaten en explosies.
Ubisoft lost his mind? Wtf is dit. Is er eigenlijk wel überhaupt een singleplayer campeign? Volgens mij komt dit door de anulatie van rainbow six patriots. Wel ik hoop dat er toch een campeign komt…
En dan krijgen we opeens een trailer die mij direct doet denken aan ghost recon. En gelijk had ik: ghost recon: wild lands.
Het valt mij meer en meer op dat ze de shooter en tactiek van Tom clancy hypen als WOW factor. De core zit echt ver weg. Ze rushen en rushen. Verwacht hier maar ook een downgrade van. Maar zelfs de gameplay trok op niks. Kijk naar ghost recon future soldier, rainbow six Vegas 2 en splinter cell black list(die kantje boortje was)
Ben ik echt de enige die in ziet dat Ubisoft aan het rushen is en zijn Tom clancy reeks kapot maakt. Meer een Hollywood shooter er van maakt ipv de core? Of zijn er hier nog kenners die hun ergeren aan dit feit?
….
Naast Tom clancy is assassin’s creed ook wel mooi geneukt. Assassin’s creed unity zag er echt stukken grafischer uit, hun nieuw combat systeem trekt op niks, en ze durfden amper gameplay tonen. Terwijl de 5 minuten demo al genoeg zei voor mij.
Man misschien ben ik te kritisch maar mij maak je niet wijs dat deze games allemaal stuk voor stuk beter konden gebracht worden. Ubisoft wordt de nieuwe ea… Echt spijtig. Hun laatste wapens en parels waren Tom clancy en nu hebben ze opeens er massief op ingezet met een rush …
…..
Dit jaar ging ik een ps4 kopen. En gek genoeg moet ik niks hebben van ea:need for speed is always online en echt niet zo different.(ik wacht liever op een midnight club) de star wars gameplay was voor mij echt niks. Ik vind bf4 echt nog stukken beter. Zelfs niks van BETHESDA ookal hebben ze fallout… En nu dus voor de eerste keer geen assassin’s creed en zelfs een Tom clancy game weigeren!
Ik wil siege een try geven maar zoals het er nu uit ziet is het echt lachwekkend ….
…
Op naar SONY dan maar

welke massieve downgrade heeft de division dan gehad ? ik volg game nieuws bijna alleen op deze site en hier reporten ze maar 35% van alle game nieuwtjes dus vertel eens over die downgrade.
The Division ziet er grafisch minder uit dan de eerste “gameplay” trailer.
Hetgeen wat iedereen ook wel stiekem verwachtte, maar liever niet wou horen/zien 😉
Niet dat het er onwijs slecht uit ziet ofzo, maar het valt wel op.
Ubisoft is al een hele tijd vergane glorie hoor. 7/8 jaar terug was het één van mijn favoriete developers/uitgevers. Maar ze hebben al hun populaire franchises verneukt op een gegeven moment. De vorige Ghost Recon delen waren al erg slecht geworden, Splinter Cell is niet meer wat het ooit was (lijkt Assassin’s Creed wel), Rainbow Six is al héééél lang niet meer wat Rainbox Six zou moeten zijn, Assassin’s Creed is na deel 2 bergafwaarts gegaan, en iedere nieuwe game die ze tegenwoordig onthullen leidt tot een teleurstelling met die grafische downgrades van ze..
De laatste keer dat ik een Ubisoft game kocht was Watch Dogs, en dat zal totdat ze weer gaan focussen op kwaliteit de laatste blijven. Maar sowieso is de hele game industrie niet meer wat het ooit geweest is, met al die quick cash-games, microtransactions en dlc. Wanneer heb je uberhaupt nog een wauw-moment tijdens het gamen? De laatste game die ik speelde waarbij ik dat had was The Last of Us, dat is inmiddels ook alweer een tijdje geleden.
[quote]Ubisoft is al een hele tijd vergane glorie hoor. 7/8 jaar terug was het één van mijn favoriete developers/uitgevers. Maar ze hebben al hun populaire franchises verneukt op een gegeven moment. De vorige Ghost Recon delen waren al erg slecht geworden, Splinter Cell is niet meer wat het ooit was (lijkt Assassin’s Creed wel), Rainbow Six is al héééél lang niet meer wat Rainbox Six zou moeten zijn, Assassin’s Creed is na deel 2 bergafwaarts gegaan, en iedere nieuwe game die ze tegenwoordig onthullen leidt tot een teleurstelling met die grafische downgrades van ze..
De laatste keer dat ik een Ubisoft game kocht was Watch Dogs, en dat zal totdat ze weer gaan focussen op kwaliteit de laatste blijven. Maar sowieso is de hele game industrie niet meer wat het ooit geweest is, met al die quick cash-games, microtransactions en dlc. Wanneer heb je uberhaupt nog een wauw-moment tijdens het gamen? De laatste game die ik speelde waarbij ik dat had was The Last of Us, dat is inmiddels ook alweer een tijdje geleden.[/quote]
Het is inderdaad al langer berg afwaarts. Maar toen was alles nog mooi polished en fun to play. Nu is het van”zie hier, aanschouw onze blockbusters”
Ze gooien echt met hun games. Ac unity was een ramp voor velen maar voor mij was het nog te spelen. Ubisoft was ook een van mijn favoriete devs. Nu staan ze meer gekend als games te marketen , cgi trailers, enorm goede concepten waar ze niks serieus van nemen: enkel Hollywood en WOW factor saus… En de marketing doet zijn ding wel.
Echt jammer. Ben toch blij dat ik niet de enige ben die dit inzag. Ik heb het al jaren voorspeld. Ik had een ghost recon voorspeld op deze E3… En boem hij was daar.
Het grootste wat mij eraan ergert: continue vernieuwing, de core is weg aan het gaan. En vooral de te snelle line ups….
Ubisoft verneukt zijn franchises gewoon. Misschien dat ze binnen een paar jaar het gaan snappen. Maar wat ik zag in hun presentatie: zegt me al genoeg….
Dit zijn echt letterlijk de games die in mijn high anticipated list zit:
GAMES:
Payday 2 crimewave edition
Batman ARKHAM knight
Metal GEAR SOLID V
Hitman
Wolfenstein the old blood
Shadow warrior
Rainbow six siege
Just cause 3
Deus ex devided
Driveclub
Bf4
Destiny the taken king editie
Gek genoeg bijna niks nieuws dus. Microsoft heeft trouwens de E3 voor mij gewonnen. Black ops 3 wat was dat jong???? ANYWAYS square enix zal hopelijk tonen hoe het moet.
Alleen moeten we nu ook voorzichtig denken: ze hebben zo een grote line up die wel eens hun succes kan verblinden…
Waardoor ze ook hebzuchtig gaan worden. Ubisoft was vroeger ook ijzer sterk pas na zoveel succes zijn ze aan de sales beginnen denken ipv de franchise serieus te nemen ….
JUST CAUSE 3, anyone?
Fv een vraagje off topic, is het hoogtepunt van de E3 al geweest en zijn alle nieuwe games al aangekondigd of worden er nog nieuwe games aangekondigd enzo. Of zijn de overige dagen alleen voor het publiek om de games te spelen enzo
[quote]Fv een vraagje off topic, is het hoogtepunt van de E3 al geweest en zijn alle nieuwe games al aangekondigd of worden er nog nieuwe games aangekondigd enzo. Of zijn de overige dagen alleen voor het publiek om de games te spelen enzo[/quote]
Het meeste is al revealed maar er wordt nog zeer veel tijdens de beurs aangekondigd :
Sniper ghost warrior 3, 2K games, R*games announcements, demo ’s van games die niet op stage waren of trailer only
Aankondigingen; quantic dream heeft vanochtend bekend gemaakt dat beyond 2 souls en heavy rain naar de ps4 komen…
Er is nog een belangrijke: om 19 uur square enix
…
[quote]Het meeste is al revealed maar er wordt nog zeer veel tijdens de beurs aangekondigd :
Sniper ghost warrior 3, 2K games, R*games announcements, demo ’s van games die niet op stage waren of trailer only
Aankondigingen; quantic dream heeft vanochtend bekend gemaakt dat beyond 2 souls en heavy rain naar de ps4 komen…
Er is nog een belangrijke: om 19 uur square enix
…[/quote] Oke bedankt, ik ben erg benieuwd naar R* Games announcements, (nieuwe Red Dead, nieuwe Bully, SP DLC voor GTA)
Die kans is klein, maar zeg nooit nooit natuurlijk…
Het zal gewoon een teaser zijn. Het kan ook zijn dat SONY op Gamescom groots wil uit pakken met GTA V singleplayer dlc , meer info over de morpheous, uncharted multiplayer , god of war 4 en een 1 TB PS4 model…
ik ben vooral nog benieuwd naar JUST CAUSE 3 en hitman gameplay. Deus ex ook wel. Maar ik heb amper tijd om te gamen… Dus ik zoek games met veel value in korte speel sessies…
Deze week ben ik een beetje aan het freaken maar ik kondigde het al aan…. Vanaf overmorgen sluit ik weer het internet en laat ik psx sense weer Rust gunnen 🙂
Het schiet me juist nog te binnen dat R* editor-release deze week nog aangekondigd zou kunnen worden voor consoles…
Sony heeft deze E3 gewonnen wat een megahoeveelheid fantastische games. Sorry MS was leuk maar dit is wat ik wou zien en Sony heeft alle games gegeven die ik wou hebben zoveel RPG’s epic.
[quote]Die kans is klein, maar zeg nooit nooit natuurlijk…
Het zal gewoon een teaser zijn. Het kan ook zijn dat SONY op Gamescom groots wil uit pakken met GTA V singleplayer dlc , meer info over de morpheous, uncharted multiplayer , god of war 4 en een 1 TB PS4 model…
ik ben vooral nog benieuwd naar JUST CAUSE 3 en hitman gameplay. Deus ex ook wel. Maar ik heb amper tijd om te gamen… Dus ik zoek games met veel value in korte speel sessies…
Deze week ben ik een beetje aan het freaken maar ik kondigde het al aan…. Vanaf overmorgen sluit ik weer het internet en laat ik psx sense weer Rust gunnen 🙂
Het schiet me juist nog te binnen dat R* editor-release deze week nog aangekondigd zou kunnen worden voor consoles…[/quote]
Naar mijn weten staat Sony niet op Gamescom dit jaar…
Tis persoonlijk. Ik vind Ubisoft nog steeds een goede dev en ik snap heel goed hoe het werkt. Wil jij dat ook weten? Hier heb je de manier:
Ga naar http://www.alternate.nl en bestel een custom gaming pc van rond de 1500 euro. Koop assassin’s creed unity voor de pc en sluit een controller aan. Speel assassin’s creed unity met max graphics op je nieuwe pc en praat dan nog een keer over downgraden.
Zit em niet in de game, developer of codes. Het zit em in de hardware… PS4 is niet zo sterk als men beweert. Heb met me eigen ogen gezien hoe groot het grafische verschil was tussen ps4 unity en pc versie bij mijn broertje en het was ziek groot. Ik dacht dat ps4 al mooi was maar zijn pc versie was velen malen mooier.
Zelfde verhaal voor the Division. Daarbij is het ook een Multiplayer game online. Enig idee wie de hosts gaan zijn voor de matches? Misschien is het wel open wereld? Heb je een beetje een beeld van wat voor server daarvoor zou moeten staan om dat soepel te kunnen laten draaien?
Snap de teleurstelling hoor maar je kan ook echt overdrijven… Topic heet WTF Ubisoft maar ik zit hier te lezen en ik denk enkel WTF Gamers…
Oké, oké je hebt gelijk , of toch bijna….
Eerst en vooral was ik fan van Tom clancy series en assassin’s creed. Ubisoft begon opeens veel meer ip’s uit te brengen: je kan hun patches en line ups niet ontwijken.
Ik zei niet dat de game slecht is: ik zei dat de game downgraded is. Op pc kan dit uiteraard wel met mods en hoge grafische kaarten… Maar dan heb ik het liefst dat ze eerlijk zijn naar elke platform toe. Dat ze enkel de kracht tonen van een PlayStation 4 ipv high end gameplay van een pc…
2 die verdomde YouTube compresst gewoon alles. Ik heb nu die ign app gedownload en alles immens zuiver nu….
3 rainbow six siege ziet er enorm goed uit zoals ik al zei. Alleen hoop ik dat het niet online/terror HUNT only is…. Anders zou dit dus komen door de anulatie van patriots dat ze genoodzaakt werden een ijzersterke mp neer te zetten…
Toch hoop ik dat er nog core gameplay in zit van de rainbow six Vegas 2 campeign.
4 toen ghost recon daar dus aangekondigd was. Kreeg ik gemixte gevoelens. Super maar ik ben bang dat dit online only wordt en uiteraard een niet al te mooie map… Zoals in de trailer. Verder leunt het goed aan ghost recon gameplay van vorige delen: elite troepen , tactisch , communicatie, quick and fast…
5 je moet games kunnen loslaten… En dat zal hier mijn probleem zijn: ik focus mij teveel op vorige Tom clancy delen. Ubisoft heeft nog nooit een slechte Tom clancy geleverd dus er is nog veel hoop. Je MEMOIRE van vroeger kan nu eenmaal niet hetzelfde blijven… Games evolueren…
6 al denk ik wel dat assassin’s creed dit jaar echt niet veel verandering mee brengt. En dat the division echt een ghost recon online type game zou worden … Het is niet voor mij weggelegd nu ik de laatste concept gameplay heb gezien …. Meer dus iets voor RPG fans of online spelers …
Ghost recon wildlands en R6:SIEGE lijken me echt dik ok
7 ik moet nu nog direct footage zien van assassin’s creed syndicate voor je standpunt te geloven. Want u unity was voor mij geen ramp en GRAFISH dik in orde… Het leunde zelfs bij mijn favoriete assassin’s creed aan…
Zit em niet in de game, developer of codes. Het zit em in de hardware… PS4 is niet zo sterk als men beweert. Heb met me eigen ogen gezien hoe groot het grafische verschil was tussen ps4 unity en pc versie bij mijn broertje en het was ziek groot. Ik dacht dat ps4 al mooi was maar zijn pc versie was velen malen mooier.
Zelfde verhaal voor the Division. Daarbij is het ook een Multiplayer game online. Enig idee wie de hosts gaan zijn voor de matches? Misschien is het wel open wereld? Heb je een beetje een beeld van wat voor server daarvoor zou moeten staan om dat soepel te kunnen laten draaien?
Snap de teleurstelling hoor maar je kan ook echt overdrijven… Topic heet WTF Ubisoft maar ik zit hier te lezen en ik denk enkel WTF Gamers…[/quote]
Snap het wel. Vooral met Tom Clancy verhaal. Tis idd niet meer wat het was. Vroeger was Rainbow Six een tactische game over een swat team. Nu is het meer een soort betere versie van Counter Strike geworden. Zelf hoop ik ook op een Singleplayer of misschien een co-op campaign. Voor enkel de MP zou ik em niet halen eerlijk gezegd. Zijn al teveel van hetzelfde genre op de markt.
Ghost Recon vond ik tof maar deed me teveel denken aan Splinter Cell en voelde ook als een fast paced Splinter Cell Co-op game. De nieuwste Wildlife vond ik wel een rare stap. Als ik namelijk die game naast The Division leg zie ik heel veel hetzelfde. Ben er beetje door verward.
Splinter cell is voor mij wel stappen vooruit gegaan zeker nadat het niet meer console exclusief werd. Ik hou van de co-op en speelde die ook graag maar ben van mening dat er een tijd komt dat je een serie moet loslaten en iets nieuws beginnen. Sam fischer is onderhand wel aan pensioen toe. Net als dat zou moeten met onze andere vriend Solid Snake 😛
Ben zelf geen grote Ubisoft fan, maar ze hebben toch 1 game aangekondigd deze E3 die ik in de gaten ga houden…. FOR HONOR, vond het een erg interessante game en ondanks dat de gameplay nog wel wat werk nodig heeft ben ik erg benieuwd wat ze nog in petto hebben omtrent deze titel.
@goregash
GHOST RECON: een elite team, quick and clean, de gevaarlijkste opdrachten …
NU NOG ALTIJD HETZELFDE MAAR IN EEN OPEN WERELD
RAINBOW SIX: een elite SWAT unit dat terroristen neutraliseert. Vooral goed is in hostage situaties
NU: een interventie team dat terroristen uitschakelt … Waar geen hostages zitten…
het is dus nog altijd hetzelfde maar de core was: directies geven , plannen en zo efficiënt mogelijk invallen ..
NU: THERMITE, C4 , SHIELD UP, : breach mother fu!!er, negation is over, UAV ONLINE EN WEET IK NOG WAT…. Pfff in het algemeen: geen rainbow six maar wel nog de breach core… Maar dan een beetje te 🙂
SPLINTER CELL: JIJ BENT DE MEEST ELITE AGENT, niemand kent u. Je bent het ultieme geheime wapen, je bent een splinter cell: je gaat op missie met de volgende eisen : ONGEZIEN IN, ONGEZIEN UIT. Geen doden, enkel executies indien nodig. Info bemachtigen door terroristen bruut te ondervragen en hun vervolgens knock-out te slaan….
Nou ja zoiets 🙂
…..
De franchises doen het op zich dus goed.
…
Dan hebben we nog hawx: kruip in de huid van een elite jetfighter
Dan heb je nu de DEVISION : er heerst een virus, de mens sterft uit. De stad wordt een Apocalypse. Jij bent een unit die hier voor getraind is. Jullie worden enkel ingezet in een Apocalypse en niet in een oorlog…
Jullie moeten de wereld redden….
Dus ja. Op zich leuke concepten maar de DEVISION gaat echt niet ver geraken in mijn opinie. De top 3 is dus het boven genoemde..,
Hopelijk weet Ubisoft waar hij mee bezig is..
….
Nog een vraag : je stukje over ghost recon verstond ik niet. Was je over future soldier bezig? En deze vondt je ook niet goed?
Ik persoonlijk vond future soldier echt top. Enkel de Ubisoft servers zijn een ramp. En ik vrees dus dat Ubisoft een DEVISION unit op kantoor zal moeten hebben … Of ze creëren nog een eigen Apocalypse 😛
[quote]@goregash
GHOST RECON: een elite team, quick and clean, de gevaarlijkste opdrachten …
NU NOG ALTIJD HETZELFDE MAAR IN EEN OPEN WERELD
RAINBOW SIX: een elite SWAT unit dat terroristen neutraliseert. Vooral goed is in hostage situaties
NU: een interventie team dat terroristen uitschakelt … Waar geen hostages zitten…
het is dus nog altijd hetzelfde maar de core was: directies geven , plannen en zo efficiënt mogelijk invallen ..
NU: THERMITE, C4 , SHIELD UP, : breach mother fu!!er, negation is over, UAV ONLINE EN WEET IK NOG WAT…. Pfff in het algemeen: geen rainbow six maar wel nog de breach core… Maar dan een beetje te 🙂
SPLINTER CELL: JIJ BENT DE MEEST ELITE AGENT, niemand kent u. Je bent het ultieme geheime wapen, je bent een splinter cell: je gaat op missie met de volgende eisen : ONGEZIEN IN, ONGEZIEN UIT. Geen doden, enkel executies indien nodig. Info bemachtigen door terroristen bruut te ondervragen en hun vervolgens knock-out te slaan….
Nou ja zoiets 🙂
…..
De franchises doen het op zich dus goed.
…
Dan hebben we nog hawx: kruip in de huid van een elite jetfighter
Dan heb je nu de DEVISION : er heerst een virus, de mens sterft uit. De stad wordt een Apocalypse. Jij bent een unit die hier voor getraind is. Jullie worden enkel ingezet in een Apocalypse en niet in een oorlog…
Jullie moeten de wereld redden….
Dus ja. Op zich leuke concepten maar de DEVISION gaat echt niet ver geraken in mijn opinie. De top 3 is dus het boven genoemde..,
Hopelijk weet Ubisoft waar hij mee bezig is..
….
Nog een vraag : je stukje over ghost recon verstond ik niet. Was je over future soldier bezig? En deze vondt je ook niet goed?
Ik persoonlijk vond future soldier echt top. Enkel de Ubisoft servers zijn een ramp. En ik vrees dus dat Ubisoft een DEVISION unit op kantoor zal moeten hebben … Of ze creëren nog een eigen Apocalypse :P[/quote]
Je hebt het steeds over, en dan nog in hoofdletters ook, DEVISION….Het is the Division.