Wat vinden jullie er van?
Topic: PES 2016 Demo Gameplay
16 juni 2015om 19:17
[url]https://www.youtube.com/watch?v=u8aKsd_lIrQ[/url]

Ik vind de spelers er heel goed uitzien. De gameplay viel me toch een beetje tegen. Het kwam af en toe wel wat houterig over maar misschien komt dat doordat het niet de uiteindelijke versie was.
Morgen om 19.00 uk is fifa 16 bij IGN btw
[quote]Morgen om 19.00 uk is fifa 16 bij IGN btw[/quote]
Bedankt voor het mededelen! Dan ga ik ook even kijken. 🙂
Ziet er goed uit!! Gameplay wordt zo te horen verfijnd, waar het natuurlijk om gaat. PES 2015 was al een enorme verbetering tov de vorige delen dus ben benieuwd!
Dit is ook altijd mooi: “option file, people can load in there images and create ever kit they want (emblems as well)”
Sowieso weer instant buy zoals altijd
[quote]Ziet er goed uit!! Gameplay wordt zo te horen verfijnd, waar het natuurlijk om gaat. PES 2015 was al een enorme verbetering tov de vorige delen dus ben benieuwd!
Dit is ook altijd mooi: “option file, people can load in there images and create ever kit they want (emblems as well)”
Sowieso weer instant buy zoals altijd[/quote]
Precies!