hallo
ik heb gezien dat je Fallout 4 – Pip-Boy Edition (PS4)
kan reserveren
wie o wie heeft dat gedaan
Topic: Fallout 4 – Pip-Boy Edition (PS4)
17 juni 2015om 14:27
hallo
ik heb gezien dat je Fallout 4 – Pip-Boy Edition (PS4)
kan reserveren
wie o wie heeft dat gedaan
Ikke 🙂
Ik wou altijd al een pipboy. Zelf overwogen om van mn oude iPhone eentje te maken XD. Maar nooit aan toe gekomen. Ik was sws de special edition te kopen. Maar toen ik deze versie zag moest ik ‘m hebben!
http://assets.vg247.com/current//2015/06/fallout_4_pib_boy_edition_pack_shot_1.jpg
wat kost ie ?
ik heb et opgezocht en ik vind 130 euro echt te ver gaan hoor.
[quote]wat kost ie ?
ik heb et opgezocht en ik vind 130 euro echt te ver gaan hoor.[/quote]
Fallout 3 was mijn eerste RPG die ik meer had gekocht uit het punt van.. Goh nieuwe pc.. nu nog een spel. Het spel volledig uitgespeeld inlc alle DLC, ik denk dat ik wel een paar honderd uur erin heb gestopt. Sindsdien ben ik groot fan van de serie. New Vegas was iets minder, maar ook deze honderden uren erin gestopt. Ik heb zelf al wat Fallout collectibles, maar een echte pipboy is toch echt de kers op iedere fan z’n verzameling :).
Maar ik snap dat mensen het te duur vinden ;). Maar je krijgt wel veel voor je geld ten opzichte van sommige collector editions.
[quote]Fallout 3 was mijn eerste RPG die ik meer had gekocht uit het punt van.. Goh nieuwe pc.. nu nog een spel. Het spel volledig uitgespeeld inlc alle DLC, ik denk dat ik wel een paar honderd uur erin heb gestopt. Sindsdien ben ik groot fan van de serie. New Vegas was iets minder, maar ook deze honderden uren erin gestopt. Ik heb zelf al wat Fallout collectibles, maar een echte pipboy is toch echt de kers op iedere fan z’n verzameling :).
Maar ik snap dat mensen het te duur vinden ;). Maar je krijgt wel veel voor je geld ten opzichte van sommige collector editions.[/quote]
ik heb ook fallout 3 helemaal blauw gespeeld. heerlijk spel. ik krijg hem alleen niet aan de praat op mijn pc gvd.
ik moet gewoon eerlijk toegeven dat ik jaloers ben en het niet eerlijk vind dat een andere gamer vette goodies krijgt alleen maar omdat ie meer centen heeft.
maja er zijn ergere dingen in de wereld. ik ben allang blij als fallout 4 niet vol gamebrekende bugs zit op de dag van de release. zoals bij new vegas bijv.
ik heb een uur na het maken van de topic gereserveerd
alleen deze tekst staat erbij
Nog niet verschenen – reserveer een exemplaar Beschikbaar op 10-11-2015
het betekend wel dat ik de exemplaar die dag binnen krijgt toch
[quote]ik heb een uur na het maken van de topic gereserveerd
alleen deze tekst staat erbij
Nog niet verschenen – reserveer een exemplaar Beschikbaar op 10-11-2015
het betekend wel dat ik de exemplaar die dag binnen krijgt toch[/quote]
Vaak is het OP=OP en wie het eerst komt wie het eerst maalt. Of te wel, als je er op tijd bij bent hoef je je geen zorgen te maken.
ik kan zeker niet wachten op de game ik hou maar een zomerslaap en word ik wakker voor de game uitkomt 😛