Ik heb een probleem met de mediaplayer, volgens Sony kan je nu je eigen muziek luisteren tijdens het gamen
Dit werk idd prima alleen als ik tijdens het gamen een andere track wil luisteren of bv volume vd muziek wil aanpassen en ik ga naar de mediaplayer dan krijg ik de melding dat die me game opschort, dus beëindigt!!!
Doe ik iets verkeerd???

Als je de PS knop ingedrukt houd, heb je de mogelijkheid om vanuit daar wat dingen voor de media player te doen. Of je zo ook naar een andere track kunt gaan weet ik niet.
Opschorten is niet afsluiten
Opschorten verbreekt wel de netwerk verbinding met die game, als je online speelt is dat dus wel erg vervelend
Maar je kunt gewoon je volume en track veranderen als je je ps knop even inhoud
[quote]Opschorten verbreekt wel de netwerk verbinding met die game, als je online speelt is dat dus wel erg vervelend
Maar je kunt gewoon je volume en track veranderen als je je ps knop even inhoud[/quote]
Yups, ik deed dus idd wat fout.
Thanx allemaal voor de tip, zal het meteen proberen!!
Ik kreeg voordat ik deze app installeerde bij het invoeren van een dvd gewoon dat vierkantje om de dvd af te spelen in het menu. Nu sinds ik die app heb geïnstalleerd krijg ik geen dvd meer afgespeeld op mijn ps4, iemand anders die dat probleem ook heeft of de oplossing heeft?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Stuurt de Iphone dat elke op het einde van het bericht of moet er wat bewezen worden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
[quote]Stuurt de Iphone dat elke op het einde van het bericht of moet er wat bewezen worden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk[/quote]
Dat soort dingen kun je aan/uit zetten in Tapatalk, dat noemen ze een “handtekening”.
Stond bij mij ook standaard aan in hotmail zodra ik een mailtje verstuurde..
Verzonden vanaf mijn OnePlus met behulp van mijn eigen vingers.