ey Iedereen,
Ik heb al enigetijd last van Game Crash meldingen, als ik een spel opstart dat laad hij maar tijdens het midden van het laden gooit hij de game stop en krijg ik een scherm
Te zien van ‘GAME CRASH rappoort Melden’ en dan kan ik nog een tekst neer zetten van wat er gebeurde. Het gebeurd steeds vaker wat kan ik doen?

ik zou sowieso elke keer de melding doen. daar kunnen ze in de toekomst misschien een patch mee maken ofzo.
[quote]ik zou sowieso elke keer de melding doen. daar kunnen ze in de toekomst misschien een patch mee maken ofzo.[/quote]
Oke bedankt ja deed ik ook eerst maar naar zovaam denk je van ja laat maar zitten maar dan ga ik dat gewoon weer doen bedankt!
[quote]ey Iedereen,
Ik heb al enigetijd last van Game Crash meldingen, als ik een spel opstart dat laad hij maar tijdens het midden van het laden gooit hij de game stop en krijg ik een scherm
Te zien van ‘GAME CRASH rappoort Melden’ en dan kan ik nog een tekst neer zetten van wat er gebeurde. Het gebeurd steeds vaker wat kan ik doen?[/quote]
Bij welke game op welk platform?
Ik heb hetzelfde zo nu en dan, vorige week nog tijdens het spelen van the witcher3 had het ook wel eens met gta5
Bij The Witcher 3 heb ik het ook al 3/4 keer gehad.
Gebeurt het bij jou bij ieder spel?
Stream je op dat moment ook je game.? hierdoor kan je game ook wel eens crashen.
Heb je anders de Rebuild Database Option al geprobeerd.
Nja ik heb het heel vaak bij GTA en bij alle spelle wel eens maar echt meest bij GTA . Ik stream wel maat das meestal als ik al echt aant spele ben 🙂