Ik heb zo’n voorgevoel dat vooral deze video wel gewaardeerd word op PSX-Sense 😉 Enjoy, heb er hard aan gewerkt! (7 uur, in 1 dag xD)
Horizon is voor mij de grootste verrassing, misschien wel de beste game van de E3 voor mij. Wat is die van jullie? 🙂

Echt vet gemaakt! Mijn game van de show is Horizon. Wat zag dat er vet uit!!
Heb wel een vraagje welke tracks heb je gebruikt?? Klonk echt nice 😛
Dankjewel man! Horizon dus ook voor mij, haha
Gebruikte liedjes zijn:
1. Talking Guestlist (Steven Montana vs Z3TO Mashup)
2. R3HAB & Sander Van Doorn Vs. Sebastion Ingrosso, Tommy Trash, John Martin – Reload Phoenix (StevenMontana & Ido Keshet Edit)
3. Rather Be Louder (StevenMontana Edit)
Alsjeblieft! Aan dat tweede liedje hebben echt insane veel mensen mee gewerkt xD
[quote]Echt vet gemaakt! Mijn game van de show is Horizon. Wat zag dat er vet uit!!
Heb wel een vraagje welke tracks heb je gebruikt?? Klonk echt nice :P[/quote]
Dankjewel man! Horizon dus ook voor mij, haha
Gebruikte liedjes zijn:
1. Talking Guestlist (Steven Montana vs Z3TO Mashup)
2. R3HAB & Sander Van Doorn Vs. Sebastion Ingrosso, Tommy Trash, John Martin – Reload Phoenix (StevenMontana & Ido Keshet Edit)
3. Rather Be Louder (StevenMontana Edit)
Alsjeblieft! Aan dat tweede liedje hebben echt insane veel mensen mee gewerkt xD
Toffe video! 🙂
[quote]Toffe video! :)[/quote]
Thanks! Sub op me op YouTube als je ook op YT zit, ik post hier alleen Sony-gerelateerde content 😛
Vette montage, maar smaken verschillen wat muziek betreft. Wat een teringherrie zeg!
Wel erg knap in elkaar gezet! Respect voor de tijd die je erin stopt.
Keep up the good work!
Hahaha, dankjewel! Volgende keer kies ik een ander genre 😉 xD
[quote]Vette montage, maar smaken verschillen wat muziek betreft. Wat een teringherrie zeg!
Wel erg knap in elkaar gezet! Respect voor de tijd die je erin stopt.
Keep up the good work![/quote]
Hahaha, dankjewel! Volgende keer kies ik een ander genre 😉 xD