Heb ik het nu goed gelezen en zegt Luke Smith een soort van sorry?
[url]https://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update–06242015/en/News/News?aid=13090[/url]Topic: Zegt Luke Smith sorry?
25 juni 2015om 15:57

Reading my interview with Eurogamer and imagining it came from some random developer of a game I love – that random developer looks like an Asshat.
But that Asshat was me – and those words rightfully anger you.
I’m sorry.
Dat ziet er uit als sorry ja
[quote]Reading my interview with Eurogamer and imagining it came from some random developer of a game I love – that random developer looks like an Asshat.
But that Asshat was me – and those words rightfully anger you.
I’m sorry.
Dat ziet er uit als sorry ja[/quote]
Best bijzonder voor zo’n man. Ik heb het nieuwsbericht nog niet volledig gelezen, maar ik ben benieuwd wat ze voor de Year one spelers gaan doen
Year ones worden echt goed beloond nu. En er komt zelfs nog meer aan. Cosmetics worden nu verkocht voor $ 20 (optioneel dus). Mij boeit die paar items niet dus ik ga het er niet voor neerleggen. Maar die VIP is wel erg nice 😀
ben benieuwd wat ze nog meer te melden hebben!