Topic: Zegt Luke Smith sorry?

25 juni 2015om 15:57

Heb ik het nu goed gelezen en zegt Luke Smith een soort van sorry?

[url]https://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update–06242015/en/News/News?aid=13090[/url]

3 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Reading my interview with Eurogamer and imagining it came from some random developer of a game I love – that random developer looks like an Asshat.

    But that Asshat was me – and those words rightfully anger you.

    I’m sorry.

    Dat ziet er uit als sorry ja

    0
  2. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Reading my interview with Eurogamer and imagining it came from some random developer of a game I love – that random developer looks like an Asshat.

    But that Asshat was me – and those words rightfully anger you.

    I’m sorry.

    Dat ziet er uit als sorry ja[/quote]

    Best bijzonder voor zo’n man. Ik heb het nieuwsbericht nog niet volledig gelezen, maar ik ben benieuwd wat ze voor de Year one spelers gaan doen

    0
  3. User  avatar
    482 XP

    Year ones worden echt goed beloond nu. En er komt zelfs nog meer aan. Cosmetics worden nu verkocht voor $ 20 (optioneel dus). Mij boeit die paar items niet dus ik ga het er niet voor neerleggen. Maar die VIP is wel erg nice 😀

    ben benieuwd wat ze nog meer te melden hebben!

    0