Hallo.
Ik ben opzoek naar Spelers die af en toe een dungeon willen doen of gewoon willen spelen.
mijn Alliance is ebonheart pact.
Weet niet of dat uit maakt voor dungeons te doen.
Voeg me toe: limburgerr
Groetjes
Hallo.
Ik ben opzoek naar Spelers die af en toe een dungeon willen doen of gewoon willen spelen.
mijn Alliance is ebonheart pact.
Weet niet of dat uit maakt voor dungeons te doen.
Voeg me toe: limburgerr
Groetjes