Topic: Destiny chat

27 juni 2015om 13:29

Beste PSX sensers,

Sinds kort ben ik erachter gekomen waarom ik altijd alleen in een fireteam zit. Ik had namelijk de optie aangevinkt staan dat alleen vrienden in mijn fireteam mogen. Die heb ik nu op open / publiekelijk staan. Ik weet het, ik ben een noob in dat opzicht.

Nu dat is opgelost, vind ik destiny een stuk toffer omdat ik nu niet alles hoef te solo’en 🙂

Nu heb ik nog nog een vraag. Hoe kom je in de chat met andere (fire)team leden tijdens een strike of crucible, etc. Ik weet dat je via het trackpad de optie kan kiezen of je in je fireteam of striketeam wilt chatten. Dit door links of rechts op het d-pad te drukken.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ik telkens in een groep zit zonder chat mogelijkheden, maar dat denk ik niet. Ik heb nog nooit iemand gehoord in de chat.

Weet iemand waarom dat zo zou zijn?

Nog een zijdelingse vraag. Is de PSX sense destiny clan nog actief???

4 reacties

1. User  avatar
    789 XP

Het probleem met de destiny fireteam chat is dat bijna iedereen die wil chatten al samen met een vriend in een party zit, en als ze niet willen praten zetten ze hun mic uit.
    Als jij mensen zoekt om raids, crucible, strikes enz. mee te doen raad ik je aan om op destinylfg.net te kijken, want daar kun je binnen een minuut een groep vinden (niet vergeten om bij platform de ps4 te kiezen want anders krijg je ook xbox teams te zien)

0
  2. User  avatar
    1157 XP

phinal, bedankt voor je reactie. Wat ik wel vreemd vind is het volgende. Ik zie dat een speler de fireteam chat binnenkomt, maar toch kan ik hem niet horen. Of kun je ondanks dat je in een party chat zit, toch in een fireteam chat gaan?

Hoe werkt die site eigenlijk? ik zie van alles voorbij komen, maar hoe leg ik de connectie met de daadwerkelijke game sessie?

0
  3. User  avatar
    351 XP

Destiny wordt indd pas leuk waneer je het met meerdere mensen gaat spelen. Zelf ben ik een kleine 3 maand er uit geweest vanaf release CoD AW. Kwam vooral dat ik op het punt zat dat je meer met meerdere mensen moest gaan spelen, ben toen terecht gekomen op tweakers en sinds dien weer helemaal verslaafd. Dus tipje kijk eens op tweakers (al dit ik dit niet mag zeggen siert Mods) en je mag mij ook altijd toevoegen.

M4uSzi – altijd wel ergens voor in raids, strikes of PoE

0
  4. User  avatar
    482 XP

Die chat werkt niet als je al in een PS party zit. Soms best irritant als je dan met een random iemand zit en je uit je party moet om hem aan te spreken. Wat wij ook vaak merken idd is dat mensen gewoon niets zeggen. Dat kan omdat ze geen microfoon hebben, gemute of geen zin hebben om te praten. Maar vaak merk je wel dat ze wel luisteren. Iemand moet immers het team een beetje leiden.

Zelf zit ik in een “clan” die ik via de Bungie app heb gevonden en ik speel al met deze mannen sinds september. Er komen mensen bij en er gaan ook weer mensen zo gaat dat eenmaal. En het leuke daaraan is dat je dan ook met vrienden van vrienden speelt. Altijd wel op zoek naar die 3e persoon of vroeger de 6e.

Dus ik raad je echt aan om de bungie app of de website bungie,net ook een kijkje te geven. Vaak wordt daar ook van alles geregeld en mensen gezocht. Mocht je interesse hebben om met ons een potje te doen zo nu en dan dan kan je mij ook toevoegen: Maelosity is me PSN.

Speel zelf niet zo heel vaak in de week, meestal op dinsdag ivm de reset, maar die andere gasten wonen volgens mij in de Tower 😛

0