Topic: nederlandse of belgische psn-plus kaart??

27 juni 2015om 21:06

het is zover, ik ga eindelijk een playstation 4 bestellen.
ik heb mijn verlanglijste BIJNA compleet.

maar…. ik moet nog een playstation plus abbonoment kiezen zodat ik ook online kan gamen.

ik heb een nederland psn acount. (gemaakt 6 a 7 jaar geleden toen ik nog in nl woonde.) maar woon inmiddels in belgie.

moet ik dan een nederlandse of belgische kaart kopen??

10 reacties

1. User  avatar
    475 XP

Ik denk een Nederlandse psn kaart, aangezien je account op Nederlands staat. Misschien kan je het aanpassen naar België zodat je een Belgische psn kaart kan gebruiken.

0
  2. User  avatar
    1810 XP

zo iets was ik ook al inmiddels aan het bedenken.

maar kan mijn land niet aanpassen via de psn site.
    ik heb gewoon een nederlandse gekocht, en ik zie wel. ^^

anders neem ik mn ps4 gewoon mee naar mn moeder die nog in nl woont, en probeer ik het daar gewoon nog eens haha.

0
  3. User  avatar
    1508 XP

Je hebt een NL account, dus tenzij je een nieuw account aanmaakt (en dus helemaal opnieuw gaat beginnen met trophies veramelen enzo) moet je een NL psn card hebben. Die kan je vervolgens gewoon in de (NL) store besteden. En die is aan je account gekoppeld, onafhankelijk van je feitelijke locatie.

0
  4. User  avatar
    358 XP

Precies, als je een Amerikaans account maakt, omdat je bijvoorbeeld een game wilt hebben die daar tijdelijk exclusief is of goedkoper, heb je ook een US PSN kaart nodig, terwijl je gewoon in nederland verblijft!

Je hebt dus een NL PSN kaart nodig!

0
  5. User  avatar
    1810 XP

mijn excuses voor de late reactie,

maar ik had inderdaad een NL-kaart nodig.
    het is gelukt! danku

0
  6. 66.249.79..xxx's avatar

@NL-3rR0r-NL: bedankt, ik wilde dit ook weten

0
  7. User  avatar
    436 XP

@4_the_players:

Dit is ongemogelijk eenmaal voor een land gekozen kan je die niet wijzigen.

@topic starter gewoon een NL PS plus kaart kopen 😉

0
  8. User  avatar
    2210 XP

Het zal wel aan mij liggen? Maar ik kan me niet voorstellen dat je in de eu perse een kaart die gekocht is met dezelfde valuta uit een ander land niet bruikbaar is?

0
  9. 144.76.14.xxx's avatar

kan je psn kaarten van bevoorbeeld duitsland ook op de belgische of nederlandse ps store gebruiken

0
  10. User  avatar
    77 XP

@144.76.14.xxx:
    Maak een nieuw topic aan. Het heeft geen zin om een vraag in de comments te stellen waarop je antwoorden wil krijgen

0