Gamers,
Ik ruil niet, ik verkoop deze spellen alleen.
Evolve €20,-
NHL 15 €20,-
Marktplaats link: [url]http://link.marktplaats.nl/m944525575[/url]
Gamers,
Ik ruil niet, ik verkoop deze spellen alleen.
Evolve €20,-
NHL 15 €20,-
Marktplaats link: [url]http://link.marktplaats.nl/m944525575[/url]
je hebt zeker geen bf4 ?
[quote]je hebt zeker geen bf4 ?[/quote]
BF4 heb ik destijds digitaal gekocht, dus deze kan ik niet verkopen helaas.
Heb je Diablo nog liggen, omdat hij op de marktplaats advertentie nog staat?
Nee sorry, die heb ik niet meer liggen.
Alleen Evolve en NHl 15 heb ik nog.