Forum

Topic: PS3 60Gb FAT CECHC04 (1ste editie) met doos + 13 games

Anoniem's avatar

Wegens weinig tijd om nog te gamen verkoop ik dus mijn ps3

PS3 60 Gb CECHC04 met doos + games
SD/MMC-kaart, CompactFlash/Microdrive en Memory Stick kaartlezer en 4 usb-poorten
Speelt ook PS2-games!
2 controllers (gebruikssporen aan de joysticks)
Bijhorende kabels en dergelijke… (geen HDMI)
Aangekocht in 2007, nooit problemen mee gehad

Games:
GTA V
GTA IV
Assasin’s creed Brotherhood
Assasin’s creed Revelations
Assasin’s creed 3
The Godfather 2
Fifa 09
NBA Live 10
Brink
Red Dead Redemption
Dragonball Z – Burst Limit
WWE Smackdown Vs Raw 2008 Ft ECW
Fifa 2014

Er zit wel een scheur in de originele doos.

Het laatste bod dat ik ervoor kreeg was €175, dus dit wordt hier het openingsbod.

Liefst afhalen maar kan ook opgestuurd worden mits meerprijs (ik woon in België).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Dat ie het nog doet na bijna 10 jaar 🙂

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik vraag me af of deze oude generatie ps3 net zo vaak vastloopt als de slim generatie. en als ie niet minstens 175 was zou ik hem echt willen hebben.

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Wegens weinig tijd om nog te gamen verkoop ik dus mijn ps3

    PS3 60 Gb CECHC04 met doos + games
    SD/MMC-kaart, CompactFlash/Microdrive en Memory Stick kaartlezer en 4 usb-poorten
    Speelt ook PS2-games!
    2 controllers (gebruikssporen aan de joysticks)
    Bijhorende kabels en dergelijke… (geen HDMI)
    Aangekocht in 2007, nooit problemen mee gehad

    Games:
    GTA V
    GTA IV
    Assasin’s creed Brotherhood
    Assasin’s creed Revelations
    Assasin’s creed 3
    The Godfather 2
    Fifa 09
    NBA Live 10
    Brink
    Red Dead Redemption
    Dragonball Z – Burst Limit
    WWE Smackdown Vs Raw 2008 Ft ECW
    Fifa 2014

    Er zit wel een scheur in de originele doos.

    Het laatste bod dat ik ervoor kreeg was €175, dus dit wordt hier het openingsbod.

    Liefst afhalen maar kan ook opgestuurd worden mits meerprijs (ik woon in België).

    http://img.2dehands.be/f/normal/244837393-ps3-60gb-fat-cechc04-1ste-editie-doos-13-games.jpg

    En je wil meer dan 175 euro , dan kan ik geen bod doen 100eu met deze games lijkt me ook al hoog .
    Maarja wie ben ik , 🙂

  4. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    ik vraag me af of deze oude generatie ps3 net zo vaak vastloopt als de slim generatie. en als ie niet minstens 175 was zou ik hem echt willen hebben.

    Veel oude modellen lopen op den duur vast (uiteindelijk alles wel ooit), die van mij had YLOD en van anderen liepen cd’s vast. Slim model daarna aangeschaft en nooit problemen mee gehad maar verkocht ivm de ps4

  5. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    ik vraag me af of deze oude generatie ps3 net zo vaak vastloopt als de slim generatie. en als ie niet minstens 175 was zou ik hem echt willen hebben.

    Nooit een vastloper gehad bij de slim enkel met de browser maar dat probleem heeft elke Ps3 ,

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    ik vraag me af of deze oude generatie ps3 net zo vaak vastloopt als de slim generatie. en als ie niet minstens 175 was zou ik hem echt willen hebben.

    Juist de 1e generatie modellen lopen vast en YLOD vooral de 40GB en 60GB versies.

  7. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Juist de 1e generatie modellen lopen vast en YLOD vooral de 40GB en 60GB versies.

    Precies, als je 2e hands nog een ps3 koopt zou ik zeker niet voor die oude fat modellen gaan van tig jaar oud. Wachten tot het verkeerd gaat

  8. 3 XP
    Saffie93's avatar

    ik heb momenteel een bod van €200 binnen.
    Veel mensen bieden nog op deze ps3’s omdat ze ook PS2 games afspelen en dat verhoogt de waarde voor een verzamelaar.
    Deze heeft echter nog nooit vastgelopen.
    Sorry dat ik zo laat reageer

  9. 2139 XP
    Bass's avatar

    Voor 200 euro zou ik hem gelijk verkopen als ik jou was 😉

  10. 5795 XP
    tyger1's avatar

    ik heb momenteel een bod van €200 binnen.r

    Verkopen die handel , of denk je dat je dat je nog meer dan 200 ballen gaat krijgen ?

  11. 3 XP
    Saffie93's avatar

    Is deze morgen verkocht voor €200 aan een verzamelaar 😀
    Hopen op een hoger bod? ik was al blij met €200 maar als je er meer aan zou kunnen verdienen moet je het toch ook doen denk ik? :p