Weet iemand hoe het komt dat als ja updates of nieuwe spellen via PS+ wilt binnenhalen, dat de snelheid steeds langzamer wordt.
Begin van het jaar is was het normaal, maar nu doe ik er rond 5 uur voor 4 gb.
Weet iemand hoe het komt dat als ja updates of nieuwe spellen via PS+ wilt binnenhalen, dat de snelheid steeds langzamer wordt.
Begin van het jaar is was het normaal, maar nu doe ik er rond 5 uur voor 4 gb.
Omdat PSN traag is met downloaden de laatste tijd. DNS veranderen heeft voor mij tijdelijk geholpen maar het is weer traag als poep
Wen er maar aan komende maanden gaat dit niet veranderen
Greatness awaits………
Heb er ook last van en al veel uitgezocht, maar er lijkt geen oplossing te zijn :/.
Veel pauzeren helpt welles, maar is ook erg irritant.
ja dat is juist op pauze klikken ± minuut of zo wachten dat bespaard velen uren. 😉
[quote]Greatness awaits………[/quote]
Ik moet wel eerlijk zeggen jij zit op elke topic waar je maar iets negatiefs kan bedenken wel te zeuren. Ondanks dat je soms gelijk hebt ben je wel echt een buzz kill.
gewoon op pauze drukken effe wachten en weer hervatten 😉
Ik heb laatst een aanpassing gedaan die ik hier op het forum tegen kwam. Eerste download ging toen als een raket. De eerst daarop volgende download eindigde als een oud omaatje met een rollator.. Volgens mij zijn er geen oplossingen voor omdat het probleem niet bij jezelf ligt, maar bij PSN. Zolang zij hun netwerk en servers niet upgraden zullen alle downloads problematisch blijven. Het gaat soms goed, maar het gaat te vaak fout. Gelukkig zijn de systeemupdates wel snel binnen.
[quote]gewoon op pauze drukken effe wachten en weer hervatten ;)[/quote]
Doe ik ook en soms springt de tijd van 4 u naar 2 min dan laten doorgaan en als de tijd weer omhoog gaat weer van vooraan beginnen .
Tien maal pauzeren is normaal zelf soms meer 🙂