Hallo iedereen,
Inmiddels is dit mijn 3de keer als ik mijn playstation 4 systeem heb opgestuurd. De eerste keer kon ik de disc er niet meer uit krijgen en heb gelijk Sony gebeld over het probleem. Heb hem opgestuurd en keurig geholpen en de ps4 weer terug gekregen. Weer het zelfde probleem disc wou er niet uit. Deze keer de disc er wel uit kunnen halen (ps4 op zen kop houden) heb er niet eens een uur van kunnen genieten. Sony weer gebeld en weer opgestuurd. Weer keurig terug gekregen en ps4 weer aangesloten en bam disc erin, even gespeeld wou ik een ander spel doen en de disc bleef er weer in zitten om hem er weer uit te kunnen halen weer de ps4 op de kop gehouden en de disc floepte er weer uit. Ook met de gerepeaarde ps4 niet eens 1 a 2 uur van kunnen genieten. Sony weer gebeld over hetzelfde probleem. Even duidelijk gemaakt dat ze volgens mij niks aan doen in de reperatiecentrum. Telefoniste was het zelf ook al zat dat ik mijn ps4 voor de 3de keer moest opsturen voor steeds het zelfde probleem. Dus ze heeft nu gemeld van dat ik een nieuwe zou moeten krijgen. Maandag gelijk weer opgestuurd en ik wacht met smart af wat er dit keer binnenkomt (hoop zelf een nieuwe want dat heeft ze gemeld). Ik hou jullie op de hoogte!

Dan krijg je een nieuwe is je probleem opgelost, wens je alvast veel plezier met je nieuwe Ps4 🙂
Bij de 3e keer zijn ze verplicht een nieuwe te geven
Zaterdag ps4 weer binnen gekregen. Zoals een “beloofd”een nieuwe. Waar niks van klopt. Weer zelfde probleem na uurtje van game te wisselen bleef hij er weer vast inzitten. Maandag naar Media Markt geweest en nu kijken wat zr voor mij kunnen doen.
[quote]Zaterdag ps4 weer binnen gekregen. Zoals een “beloofd”een nieuwe. Waar niks van klopt. Weer zelfde probleem na uurtje van game te wisselen bleef hij er weer vast inzitten. Maandag naar Media Markt geweest en nu kijken wat zr voor mij kunnen doen.[/quote]
Lekkere service dan van Sony.
Hoop dat de mediamarkt wat voor je kan doen…
Vorige week weer een omruil gekregen. dag later weer zelfde probleem met men ps4. Deze keer was ik het echt zat met doos en al naar een Media Markt medewerker gegaan en daar het hele verhaal uitgelegd. Nu eindelijk een hele nieuwe gekregen 😀
[quote]Vorige week weer een omruil gekregen. dag later weer zelfde probleem met men ps4. Deze keer was ik het echt zat met doos en al naar een Media Markt medewerker gegaan en daar het hele verhaal uitgelegd. Nu eindelijk een hele nieuwe gekregen :D[/quote]
Dat is dan netjes van de MM :). Hopelijk heb je van deze wat meer plezier
[quote]Vorige week weer een omruil gekregen. dag later weer zelfde probleem met men ps4. Deze keer was ik het echt zat met doos en al naar een Media Markt medewerker gegaan en daar het hele verhaal uitgelegd. Nu eindelijk een hele nieuwe gekregen :D[/quote]
Ik zou alsnog Sony opbellen en je klacht voorleggen en zeker zeggen dat dit geen stijl is.
En het is weer zo’n feest. na 2 weken een nieuwe te hebben gehad. Geeft deze playstation ook de zelfde problemen, Snap echt niet hoe het kan. KAn het aan de spellen liggen of nog steeds aan de ps4 zelf?