Topic: Gamescom 2015 Fastpassen

11 juli 2015om 09:01

Weet iemand of EA weer de fastpasses heeft voor de komende Gamescom?
Ik heb eens via google gezocht maar vind het niet terug.

1 reactie

  1. User  avatar
    26459 XP

    Vast wel. Veel uitgevers werken hier mee. De kunst is alleen om er ook echt aan te komen 😉

    0