Weet iemand of EA weer de fastpasses heeft voor de komende Gamescom?
Ik heb eens via google gezocht maar vind het niet terug.
Topic: Gamescom 2015 Fastpassen
11 juli 2015om 09:01
Weet iemand of EA weer de fastpasses heeft voor de komende Gamescom?
Ik heb eens via google gezocht maar vind het niet terug.
Vast wel. Veel uitgevers werken hier mee. De kunst is alleen om er ook echt aan te komen 😉