Topic: gegevens

11 juli 2015om 12:13

hallo
ik zou graag mijn ps3 willen verplaatsen naar een andere kamer
als ik dit doe gaan de gegevens dan wel of behouden deze??????

mvg jarne

13 reacties

1. User  avatar
    632 XP

Verplaatsen naar een andere kamer? je gegevens blijven dan gewoon het zelfde, al plaats je het bij je buren, aan je opgeslagen gegevens word dan niets veranderd, 🙂

0
  2. User  avatar
    1039 XP

De vragen worden dommer met de minuut. Tuurlijk blijven je gegevens op je ps3 staan.

0
  3. User  avatar
    1783 XP

Man man man….

0
  4. User  avatar
    789 XP

Nee vent, als je je ps3 ook maar een milimeter verplaatst komen er volledig andere games, PSN aacounts en gamesaves op te staan dus ik zou het niet doen.

Maar even serieus, je gegevens blijven hetzelfde.

Hoe verzinnen mensen zulke ‘geniale’ vragen??

0
  5. User  avatar
    171 XP

[quote]Nee vent, als je je ps3 ook maar een milimeter verplaatst komen er volledig andere games, PSN aacounts en gamesaves op te staan dus ik zou het niet doen.

Maar even serieus, je gegevens blijven hetzelfde.

Hoe verzinnen mensen zulke ‘geniale’ vragen??[/quote]

WHAHAHA Dit is echt lachen. Ik weet niet of ie serieus is of gewoon een 10 jarige noob.

0
  6. User  avatar
    833 XP

HAHAHA

Ik zou zeggen verplaats hem in kleine stappen. en dan kijken op welke plek de gegevens verwijderd worden.

0
  7. User  avatar
    2766 XP

Ligt eraan hoe je hem verplaatst! Gooien gaan je gegevens waarschijnlijk verloren. Optillen en zachtjes neerzetten raad ik aan ��

0
  8. User  avatar
    1299 XP

Over andermans niveau gesproken.. Wat een sneue reacties zeg. Die persoon stelt een voor hem serieuze vraag, reageer inhoudelijk of onthoudt jezelf gewoon van commentaar. Zo’n gekke vraag is het overigens niet eens, daar apparaten vroeger weldegelijk opnieuw moesten worden ingesteld als ze van het stroom afgingen. Niet iedereen is zo thuis in moderne apparatuur als de gemiddelde puber op dit forum. Misschien is dat iets om rekening mee te houden voordat je reageert.

0
  9. User  avatar
    1039 XP

[quote]Over andermans niveau gesproken.. Wat een sneue reacties zeg. Die persoon stelt een voor hem serieuze vraag, reageer inhoudelijk of onthoudt jezelf gewoon van commentaar. Zo’n gekke vraag is het overigens niet eens, daar apparaten vroeger weldegelijk opnieuw moesten worden ingesteld als ze van het stroom afgingen. Niet iedereen is zo thuis in moderne apparatuur als de gemiddelde puber op dit forum. Misschien is dat iets om rekening mee te houden voordat je reageert.[/quote]

Die kerel heeft blijkbaar wel het verstand om de ps3 in de andere kamer opnieuw aan te sluiten! Komaan man, dit is toch duidelijk een belachelijke vraag.

0
  10. User  avatar
    632 XP

Jarne laat de Wijsneuzen maar kletsen,

0
  11. User  avatar
    451 XP

[quote]De vragen worden dommer met de minuut. Tuurlijk blijven je gegevens op je ps3 staan.[/quote]
    Er bestaan geen domme vragen , enkel domme antwoorden

0
  12. User  avatar
    2 XP

hartelijk dank

0
  13. User  avatar
    551 XP

[quote]Er bestaan geen domme vragen , enkel domme antwoorden[/quote]

Stelling van niets. Naast domme antwoorden bestaan er net zo goed domme vragen 😉 Gaat er meer om wat men onder “dom” verstaat….

Maar Jarne heeft zn antwoord denk ik wel gevonden 🙂

0