Dus, binnekort komen Fallout 4 en MGS Phantom Pain uit, maar ook FIFA 16 en genoeg andere games waarvan ik even de release datum niet uit mijn hoofd ken.
Ik heb vaak moeite met het uitspelen van games, dan kom ik ver is er al weer een andere die ik aan t spelen ben en vergeet ik de game die ik voorheen aan het knallen was. Hoe gaan jullie hiermee om ? Spellen als Fallout en de aanstaande MGS zijn per stuk al zeker 100 uur aan gameplay minimaal!

Één of twéé spellen kopen die je echt gaaf vindt, pas als deze uitgespeeld zijn een nieuwe kopen, tegen die tijd zijn ze vaak ook weer een stuk voordeliger.
Ik heb een tijdje (met name toen ik nog naar school ging) dat ik games tegelijk kocht of pre orderde. Maar dan loop je met name tegen het probleem aan dat je toch snel een game links laat liggen. En ik moet zeggen dat ik tot mijn spijt ook wel games gewoon bijna niet heb gespeeld. Maarja toen had ik tijd zat vaak, kon ik genoeg gamen. Maar tegenwoordig koop ik alleen spellen die mij echt wat lijken, maar heb ik nu soms zo weinig tijd dat ik met een spel er een eeuwigheid over doe.
Wat betreft geldt voor mij metname: hoe minder tijd, hoe kieskeuriger ik ben geworden kwa games. Voor dit najaar heb ik alleen Fallout op de planning staan en misschien NFS (als de reviews goed zijn).
Ik koop alles wat ik wil, en accepteer dat ik niet alles uit speel. Sommige games heb ik dan ook niet meer dan een half uur gespeeld. Het is niet anders.
Ik koop ook alles wat me interessant lijkt, en speel ook praktisch alles uit.
De multiplayer spellen speel ik meestal op release en met vrienden. De singleplayer spellen waar ik geen tijd voor heb bewaar ik tot de periode dat er weinig spellen uitkomen. Op deze manier heb je in de rustige maanden ook games om te spelen.
[quote]Dus, binnekort komen Fallout 4 en MGS Phantom Pain uit, maar ook FIFA 16 en genoeg andere games waarvan ik even de release datum niet uit mijn hoofd ken.
Ik heb vaak moeite met het uitspelen van games, dan kom ik ver is er al weer een andere die ik aan t spelen ben en vergeet ik de game die ik voorheen aan het knallen was. Hoe gaan jullie hiermee om ? Spellen als Fallout en de aanstaande MGS zijn per stuk al zeker 100 uur aan gameplay minimaal![/quote]
Niet alles meer willen spelen en je concentreren op 1 game die je vanaf de release gaat spelen tot die klaar is of alles willen spelen en zo goedkoop mogelijk de spellen krijgen (marktplaats). Dam hoef je je ook niet schuldig te voelen als je hem niet uitspeelt. Ook als je een spel amper meer speelt zou ik hem verkopen. Dan krijg je er nog wat centen voor en is de verleiding weg om toch dat spel te spelen.
Speciale edities van games moet je niet verkopen, maar bewaren.
Ze zijn leuk voor je collectie en kunnen later veel geld waard worden.
[quote]Speciale edities van games moet je niet verkopen, maar bewaren.
Ze zijn leuk voor je collectie en kunnen later veel geld waard worden.[/quote]
Zijn niets waard zodra een next-gen console uitkomt. Zag laatst een collectie steelbooks van de PS3 te koop staan, prijzen ervan waren hartstikke laag.
Ik koop elke game die mij tof lijkt. De meeste speel ik gewoon altijd wel uit. Ligt er ook aan of ik de game platinum kan halen of niet. Als ik ze plat heb raak ik ze praktisch niet meer aan. Met uitzondering van MP shooters (cod,bf).
En voor het aankomende najaar bijvoorbeeld heb ik veel games op de lijst staan, sommige zal ik later spelen en halen.
Ga wel proberen om niet alles door elkaar te spelen.
Dan de andere en de een kost meer tijd dan de andere. Gewoon in kwestie van inplannen.
Zoals nu ook klaar met The Witcher 3(misschien nog een 2e keer spelen ivm trophies). Nu eerst dan weer wat verder met Project Cars bijvoorbeeld, om nog wat trophies te halen en dan over paar weken starten met Batman.
Al bewaar ik wel al mijn PS4 games dit keer, bij de PS3 had ik nog wel eens een game ingeruild of verkocht.
Ik koop ook zowat alle grote titels, en ben nu dan ook met meer dan 10 spellen tegelijk bezig, ik kan ook niet avonden achter elkaar dezelfde game spelen, ik moet afwisselen. Spellen gaan dus de kast in maar er ook weer uit, bijvoorbeeld als er dlc voor uit komt ga ik gewoon weer verder. Uitspelen is geen must voor mij.
Van elk gekochte game is het zonde om niet uit te spelen doordat je alweer een andere game speelt. Ik probeer ook altijd wel de game uit te spelen alvorens een nieuwe te kopen, na het uitspelen kan ie later altijd nog wel geplat worden. Maar goed, dat gezegd te hebben speel ik er ook 10 tegelijk, te grote verleiding ;p
OK de titel van de topic ic games en tijd. Waar halen jullie de tijd vandaan om meer dan 10!!! games tegelijk te spelen en dan ook nog voor platinum proberen te gaan??? Zitten jullie nog op school en spelen jullie dus veel in de vakantie? Werkzoekende? Geen vriendin of vrienden? Of besteden jullie veel tijd op de bank in de avonduren met partner ernaast? Ben wel benieuwd want ik kom dus echt tijd tekort om ook maar 1 spel uit te spelen…
[quote]OK de titel van de topic ic games en tijd. Waar halen jullie de tijd vandaan om meer dan 10!!! games tegelijk te spelen en dan ook nog voor platinum proberen te gaan??? Zitten jullie nog op school en spelen jullie dus veel in de vakantie? Werkzoekende? Geen vriendin of vrienden? Of besteden jullie veel tijd op de bank in de avonduren met partner ernaast? Ben wel benieuwd want ik kom dus echt tijd tekort om ook maar 1 spel uit te spelen…[/quote]
Same here…! Dus ben ook erg benieuwd 😉
[quote]OK de titel van de topic ic games en tijd. Waar halen jullie de tijd vandaan om meer dan 10!!! games tegelijk te spelen en dan ook nog voor platinum proberen te gaan??? Zitten jullie nog op school en spelen jullie dus veel in de vakantie? Werkzoekende? Geen vriendin of vrienden? Of besteden jullie veel tijd op de bank in de avonduren met partner ernaast? Ben wel benieuwd want ik kom dus echt tijd tekort om ook maar 1 spel uit te spelen…[/quote]
Same here :P. Toen ik naar school ging had ik ieder spel zo snel uit dat ik baalde dat ik alweer de volgende moest gaan halen. Nu baal ik dat ik een game niet ga halen, omdat ik de vorige nog moet uitspelen.
ik heb ook niet zoveel tijd, maar mijn vrouw gaat al vroeg slapen met de kleine, dan kan ik een paar uurtjes gamen. en in het weekend wat langer. daarom kan ik niks uitspelen zowat, maar kan het niet weerstaan om steeds die top games te kopen, zo ben je dus al gauw met veel games tegelijk bezig.
Maar waarom zou je een game uitspelen eigenlijk? Het gaat bij mij vooral om de gameplay, verhalen zijn voor mij vaak bijzaak, dan kijk ik wel een film. Met dat gegeven is het niet erg om games niet uit te spelen, sterker nog, als je na een paar maanden weer verder kan is toch wel erg leuk.
Interessant om te lezen hoe iedereen hier mee omgaat.
Vroeger had ik weinig geld en heel veel tijd vrij om te gamen. Nu maak ik bewust minder tijd vrij om te gamen en probeer ik alleen de games te spelen die ik écht wil uitspelen. Metal Gear Solid V, Fallout 4 en Star Wars Battlefront staan dit najaar op mijn verlanglijstje. Games als Uncharted 1-3 remastered en Assassins Creed Syndicate lijken me ook leuk, maar de drie games die ik al heb genoemd kosten vast en zeker al genoeg tijd. Wie weet als het begin 2016 wat rustiger is.
Het grootste probleem wat ik met de vele games heb is dat het eigenlijk zonde van de tijd is. Gamen is puur hobby, en echt een hobby waar je weinig aan hebt in het dagelijkse leven. Daarom probeer ik mijn vrije tijd altijd zo in te delen, dat ik hobby’s als gamen combineer met bijvoorbeeld boeken lezen (vooral boeken die op de een of andere manier educatief zijn) en sporten. Gamen is een heerlijke hobby, maar naar mijn idee het leukste als je het ‘verantwoordelijk’ doet. Met andere woorden, zorgen dat je jezelf ook in andere gebieden blijft ontwikkelen. Dan voelen die uren ontspanning achter de PlayStation ook echt verdiend aan.
Beste om idd 1 game tot het eind te spelen. (die je graag wilde hebben omdat je het uiteindelijk hebt gekocht).
Als ik er meerdere speel wordt ik gek van al die verhalen die je moet volgen!
Ben nu bezig met AC Unity. Kan nog wel ff duren eer ik daar mee klaar ben.
Toch ook ff GOW3 voor een prikkie gekocht en meteen getest om te zien wat die poehaa met 60fps/HD nou allemaal betekent, en ben nu al weer bijna bij Hades! Haha. Moeilijk te stoppen als je eenmaal bent begonnen, al was het maar om “even” te testen.
Afwisselen.
Spelen waar je op dat moment zin in hebt.
De ene dag de ene game, de andere dag een andere game.
Soms komen bepaalde games maanden niet uit de kast.
Één ding heb ik wel geleerd, verkoop NOOIT je “oude” games die je zogenaamd “toch nooit meer speelt”.
Want na een tijd (soms bij mij wel pas na meer als een jaar) heb je er weer zin in om te spelen!