Topic: GTA Prison Break Heist Crew DOUBLE $

16 juli 2015om 16:27

De Prison Break Heist is komende dagen dubbel geld waard in GTA Online. Wie is een beetje serieus, kan er wat van en vindt het leuk om die Heist een paar keer te spelen om flink te cashen? Ik speel op PS3 en ben zelf over lvl 200 en m’n maat ergens richting 150. We kunnen de heist met setups een paar keer spelen en dan om de beurt hosten (met steeds zelfde verdeling van ’t geld ;))

Laat het in de comments weten als je mee wil spelen en drop je PSN! Ik speel zelf vanavond en morgenavond (vr. en zat.) in ieder geval.

5 reacties

  1. User  avatar
    273 XP

    beter ik zoek al een tijdje naar mensen die heists normaal kunnen spelen haha. voeg mij toe bonecrucher22

    0
  2. User  avatar
    456 XP

    [quote]beter ik zoek al een tijdje naar mensen die heists normaal kunnen spelen haha. voeg mij toe bonecrucher22[/quote]

    Mooi! Heb je een invite gestuurd!

    0
  3. User  avatar
    496 XP

    Wil vanavond ook wel meedoen. psn rowanmuis

    0
  4. User  avatar
    456 XP

    [quote]Wil vanavond ook wel meedoen. psn rowanmuis[/quote]

    Top! Wij staan al bij elkaar in de vriendenlijst 😉 Laten we via het PSN (ik gebruik die app op m’n tel ervoor) in contact blijven hoe laat we beginnen enzo. Zin in!

    0
  5. User  avatar
    496 XP

    Is goed hoor ik wel hoe laat je wilt beginnen. Moet alleen rond 22u even de hond nog eruit laten. Dat zal 15 minuten zijn dat ik dan even weg ben.

    0