Topic: The witcher 3, te koop of te ruil

19 juli 2015om 18:26

Hallo mede gamers, heb pas the witcher 3 voor 60 euris gekocht, en dan de premium edition, omdat ik dacht dat dit een hele mooie en goede rpg was, maar kan me zelf niet geïnteresseerd in het verhaal krijgen. Alle bijgeleverde codes uit de premium edition ongebruikt. Voor €50 doe ik hem weg, en anders ruilen voor een game uit de zelfde periode, het liefst voor batman arkham knight als iemand die wil ruilen😏 fotos volgen nog!

1 reactie

  1. User  avatar
    259 XP

    Yannick, de game wordt tegen woordig tweedehands al voor €30 verkocht, €50 ga je er niet voor krijgen.
    Alleen ruilen is dan de betere optie. welke games naast Batman zoek je nog meer?
    Ik wil de game eventueel van je overnemen namelijk.

    ik hor het wel. gr Maurice

    0