Hallo iedereen,
Wss zal ik jullie verbazen met deze topic,
Maar onlangs kochte ik project cars met een trustmastee t80 stuur.
Ben een carriere modus gestart in de GT3 serie,
En ben echt verbaasd van de gfx!
maar..
Zijn er onder jullie nog mensen die vinden dat het soms toch wat langdradig word, soms 6x dezelfde race op dezelfde circuit..
2x warmup
1x qualifying
… Enzovoort enzovoort.
Dit steekt mij nogal snel tegen, ook omdat ik het gevoel heb niet echt een doel heb om te racen, gewoon zoveel mogelijk punten halen, beker winnen, opnieuw beginnen met een andere auto 😓
Ik heb er al aan gedacht dat Project cars mss niet voor mij is weggelegd,
En mss over te schakelen naar driveclub of the crew.
Maar eerst en vooral wil ik het eens vragen aan jullie, de experts..
Thnx y’all

Ik ben zelf fan van racegames en vind project cars echt een mooie game om te zien, maarrr…
Ik heb dus idd exact hetzelfde. Je rijdt een beetje (doelloos) rond en na een half uurtje ben ik wel weer klaar met de game.
Ik wil echt niet zeggen dat het een slechte game ofzo is, maar op de een of andere manier kan het me
Niet zo boeien
Heb the crew en driveclub beiden ook gespeeld en platinum behaald voor deze games.
Was zelf persoonlijk wel fan van the crew, altijd wat te doen.
Terwijl ik dit typ, weet ik dat er mensen zijn die me voor gek zullen verklaren, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk 😀
Blij om te horen dat er toch iemand hetzelfde denkt! ✌️
En tuurlijk ieder zijn smaak, Hiska!
En als je zou moeten kiezen, the crew of driveclub?
[quote]Ik ben zelf fan van racegames en vind project cars echt een mooie game om te zien, maarrr…
Ik heb dus idd exact hetzelfde. Je rijdt een beetje (doelloos) rond en na een half uurtje ben ik wel weer klaar met de game.
Ik wil echt niet zeggen dat het een slechte game ofzo is, maar op de een of andere manier kan het me
Niet zo boeien
Heb the crew en driveclub beiden ook gespeeld en platinum behaald voor deze games.
Was zelf persoonlijk wel fan van the crew, altijd wat te doen.
Terwijl ik dit typ, weet ik dat er mensen zijn die me voor gek zullen verklaren, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk :-D[/quote]
Persoonlijk vind ik Project Cars ook snel vervellen omdat je geen doel voor ogen hebt, en dat is ook gelijk het grootste minpunt van de game in mijn ogen. Zelf speel ik ook the crew, en dat is heel verslafend aangezien je onwijs veel onderedelen kan halen om je auto te upgraden. Daardoor blijft de game ook echt leuk. Helemaal als je met een groepje vrienden speelt. Maar in je eentje is de game ook zeker vermakelijk.
Hmm mss morgen dan toch eens the crew aanschaffen?
Al lees ik wel veel op internet dat rijden in the crew net een kleenex doos op wielen is,
Dan toch mss beter driveclub..?
Oh fuck, help!?
als je alleen maar in auto’s zit kan de gameplay al snel eentonig worden. maar wat jij hier beschrijft klinkt wel erg saai. deze ga ik denk ik niet proberen.
Ligt eraan wat je wilt. Als je toch meer een fan bent van een circuit racer die ietsjes realistischer is maar nog steeds een arcade racer is, zou ik voor driveclub gaan maar als je een open wereld mmo race game wilt spelen zou ik voor the crew gaan. Zelf vind ik dat de crew gewoon lekker wegspeelt en dat het gewoon stpeelt als een typische arcade racer.
qua “racen” vind ik driveclub beter dan the crew. Je kan met driveclub eerst de PS+ versie proberen he? En daar komt bij dat beide games redelijk goedkoop 2e hands zijn aan te schaffen.
Heb beslist, zal deze middag driveclub in huis halen, na wat gameplay filmtjes te bekijken op youtube.
Wel erg jammer van project cars, had hier toch wel iets meer van verwacht?
Driveclub was gratis op psn afgelopen maand. Na 1minuut weer uitgezet en verwijderd. Wat een crap game. Arcade race games trekken me echt niet.
[quote]Blij om te horen dat er toch iemand hetzelfde denkt! ✌️
En tuurlijk ieder zijn smaak, Hiska!
En als je zou moeten kiezen, the crew of driveclub?[/quote]
Ik denk dat ik n beetje laat ben met m’n reactie, maar ik zeg sowieso: the crew.
Heb daar vele uren heel veel plezier mee gehad.
En de nieuwe nfs staat ook in pre order. Mocht je me toe willen voegen op psn mag dat altijd: hiska_22
Veel plezier bij je nieuwe game!
Ik voeg je deze week nog goe, hiska!
Heb driveclub aangeschaft, en deze is veeel meer mijn smaak..
[quote]Ik voeg je deze week nog goe, hiska!
Heb driveclub aangeschaft, en deze is veeel meer mijn smaak..[/quote]
Top! Speel momenteel niet heel veel, ivm drukte op het werk, maar heb je uitnodiging gezien en we zijn vriendjes nu 🙂
je kan de warming up over slaan…
t80 is bagger geen ffb en daar koop je een stuur voor lijkt me koop dan een t100 voor 20 meer
heb zelf een t300
en andere pedalen
anders even online proberen
maakt het wat Moeliker want de computer bakt er niks van
hier een lijst met nerderlandse online project cars speelers
[url]https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Rqp5z32C_hmhosP3Mv42ffBnp_qJJxXYVYDkO1ACe_U/edit?pli=1#gid=1687227906[/url]