Topic: [TK] The Witcher 3 & Dragonball Xenoverse (PS4)

22 juli 2015om 11:36

Hallo PSX’ers,

Ik heb wat games te koop staan voor op de ps4.

– The Witcher 3 (inclusief ongebruikte codes) – [i][b]35 euro[/b][/i] – Dragonball Xenoverse -[b][i]30 euro.[/i][/b]

Prijzen zijn inclusief verzending.

4 reacties

  1. User  avatar
    259 XP

    Hallo Skysurprise,
    Ik wil graag de Witcher van je overnemen. Ik wil er €30 voor betalen.

    mvg Maurice (Den Haag)

    0
  2. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Hallo PSX’ers,

    Ik heb wat games te koop staan voor op de ps4.

    – The Witcher 3 (inclusief ongebruikte codes) – [i][b]35 euro[/b][/i]
    – Dragonball Xenoverse -[b][i]30 euro.[/i][/b]

    Prijzen zijn inclusief verzending.[/quote]

    heej, sta jij op de trusted list ?
    en welke versie is het ? de premium edition ? als het ja is op beide vragen ben ik geintresseerd voor de prijs die je er voor vraagt ipv vijf euro eraf te dingen.
    voordat je hem verkoopt, wacht aub tot ik dit morgen je antwoord heb kunnen lezen. gezien ik slaap-problemen heb en vaak laat me bed pas uitkom.
    bovendien zou ik het ook netjes vinden als je de eerste persoon die er de “volle” prijs voor wilde betalen (zoals je al vroeg) de kans zou geven om hem te kunnen krijgen.

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    laat maar. ik zoek wel een andere deal

    0
  4. User  avatar
    1042 XP

    [quote]heej, sta jij op de trusted list ?
    en welke versie is het ? de premium edition ? als het ja is op beide vragen ben ik geintresseerd voor de prijs die je er voor vraagt ipv vijf euro eraf te dingen.
    voordat je hem verkoopt, wacht aub tot ik dit morgen je antwoord heb kunnen lezen. gezien ik slaap-problemen heb en vaak laat me bed pas uitkom.
    bovendien zou ik het ook netjes vinden als je de eerste persoon die er de “volle” prijs voor wilde betalen (zoals je al vroeg) de kans zou geven om hem te kunnen krijgen.[/quote]

    Excuses voor mijn late reactie. Ik ben al aan het onderhandelen via privé berichten en het gaat de goede kant op. Verder sta ik ook op de trusted list.

    0