Forum

Topic: [TK] The Witcher 3 & Dragonball Xenoverse (PS4)

Anoniem's avatar

Hallo PSX’ers,

Ik heb wat games te koop staan voor op de ps4.

– The Witcher 3 (inclusief ongebruikte codes) – 35 euro
– Dragonball Xenoverse -30 euro.

Prijzen zijn inclusief verzending.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 263 XP
    mouser112's avatar

    Hallo Skysurprise,
    Ik wil graag de Witcher van je overnemen. Ik wil er €30 voor betalen.

    mvg Maurice (Den Haag)

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Hallo PSX’ers,

    Ik heb wat games te koop staan voor op de ps4.

    – The Witcher 3 (inclusief ongebruikte codes) – 35 euro
    – Dragonball Xenoverse -30 euro.

    Prijzen zijn inclusief verzending.

    heej, sta jij op de trusted list ?
    en welke versie is het ? de premium edition ? als het ja is op beide vragen ben ik geintresseerd voor de prijs die je er voor vraagt ipv vijf euro eraf te dingen.
    voordat je hem verkoopt, wacht aub tot ik dit morgen je antwoord heb kunnen lezen. gezien ik slaap-problemen heb en vaak laat me bed pas uitkom.
    bovendien zou ik het ook netjes vinden als je de eerste persoon die er de “volle” prijs voor wilde betalen (zoals je al vroeg) de kans zou geven om hem te kunnen krijgen.

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    laat maar. ik zoek wel een andere deal

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    heej, sta jij op de trusted list ?
    en welke versie is het ? de premium edition ? als het ja is op beide vragen ben ik geintresseerd voor de prijs die je er voor vraagt ipv vijf euro eraf te dingen.
    voordat je hem verkoopt, wacht aub tot ik dit morgen je antwoord heb kunnen lezen. gezien ik slaap-problemen heb en vaak laat me bed pas uitkom.
    bovendien zou ik het ook netjes vinden als je de eerste persoon die er de “volle” prijs voor wilde betalen (zoals je al vroeg) de kans zou geven om hem te kunnen krijgen.

    Excuses voor mijn late reactie. Ik ben al aan het onderhandelen via privé berichten en het gaat de goede kant op. Verder sta ik ook op de trusted list.