Zo als de titel al zegt op zoek naar batman, 35 euro inc verzenden lijkt me wel een redelijke prijs.
dus laat maar weten als je hem verkoopt!
Gr Nino
Zo als de titel al zegt op zoek naar batman, 35 euro inc verzenden lijkt me wel een redelijke prijs.
dus laat maar weten als je hem verkoopt!
Gr Nino
Ik heb nog Batman Arkham Knigt uit de ce met ongebruikte dlc. De disc is ook nog nooit gebruikt omdat ik de downloadcode (skin, harley quinn, scarecrow) heb gebruikt. Wel heb ik geen origineel hoesje aangezien hij in een steelcase kwam. Heb wel een ps plus hoesje waar alles inzit. Hoor graag van je!
ik had de game voor 46 euro in de winkel. voor zown game is dat een koopje.
[quote]ik had de game voor 46 euro in de winkel. voor zown game is dat een koopje.[/quote]
Meschien zou je dan ook kunnen zeggen welke winkel..
[quote]Ik heb nog Batman Arkham Knigt uit de ce met ongebruikte dlc. De disc is ook nog nooit gebruikt omdat ik de downloadcode (skin, harley quinn, scarecrow) heb gebruikt. Wel heb ik geen origineel hoesje aangezien hij in een steelcase kwam. Heb wel een ps plus hoesje waar alles inzit. Hoor graag van je![/quote]
Hi,
dus je bedoeld alleen de disc en de dlc codes? Ik heb liever toch een origineel hoesje.. (staat wel zo mooi ;p) dus nee sorry.
gr
[quote]Meschien zou je dan ook kunnen zeggen welke winkel..
Hi,
dus je bedoeld alleen de disc en de dlc codes? Ik heb liever toch een origineel hoesje.. (staat wel zo mooi ;p) dus nee sorry.
gr[/quote]
Bij de media markt maar de actie is al voorbij
[quote]Bij de media markt maar de actie is al voorbij[/quote]
Ik heb de game ook nog liggen maar wel helaas de Harley queen code gebruikt!
Uiteraard met originele hoes!
Kom amper aan spelen toe vandaar dat ik het toch overweeg om te verkopen
Ik hoor graag of je interesse hebt!
€35 euro is een prima prijs incl verzendkosten
Mvg
Robin
[quote]Ik heb de game ook nog liggen maar wel helaas de Harley queen code gebruikt!
Uiteraard met originele hoes!
Kom amper aan spelen toe vandaar dat ik het toch overweeg om te verkopen
Ik hoor graag of je interesse hebt!
€35 euro is een prima prijs incl verzendkosten
Mvg
Robin[/quote]
Hi robin,
sorry ik heb het spel al ergens anders aangeschaft
Gr Nino