Topic: CoD AW zoek Quikscopers

04 augustus 2015om 19:38

haaai,

Ik ben op zoek naar Quikscopers die Cod AW op de ps4 spelen.
Zelf ben ik weer een dag begonnen na een 2 maand stop.
Ik heb een Quikscope clan gehad en heb genoeg filmpjes voor een montage.
Op dit moment ben ik met die montage bezig en gebruik daarvoor Sony Vegas pro.
Laat een bericht achter als je een beetje kan Quikscopen!

Gr

7 reacties

  1. User  avatar
    58 XP

    Ik kan ook L2 en R2 indrukken en van de auto-aim gebruik maken.

    Mag ik er ook bij?

    0
  2. User  avatar
    551 XP

    Hoe oud moet je zijn?

    0
  3. User  avatar
    5 XP

    [quote]Hoe oud moet je zijn?[/quote]

    Zolang je maar kan quikscopen maakt leeftijd niet uit.

    0
  4. User  avatar
    1140 XP

    Plakband op je scherm, stip tekenen in het midden en spelen zoals je altijd doet, tada snelcursus quickscopen :p

    0
  5. User  avatar
    5 XP

    Waarom allemaal zo tegen snipers😅?
    Het is moeilijker dan het lijkt.
    Jaren lang train je er voor…

    0
  6. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Waarom allemaal zo tegen snipers😅?
    Het is moeilijker dan het lijkt.
    Jaren lang train je er voor…[/quote]

    Nou één iemand die een troll antwoord geeft noem ik niet “allemaal”. Zelf heb ik niks tegen snipen, maar quickscope en snipen kan je niet echt vergelijken. Zelf speel ik CoD gewoon op de gewone manier met af en toe trollen met riot shield of crossbow als ik me verveel :P.

    0
  7. User  avatar
    5 XP

    [quote]Nou één iemand die een troll antwoord geeft noem ik niet “allemaal”. Zelf heb ik niks tegen snipen, maar quickscope en snipen kan je niet echt vergelijken. Zelf speel ik CoD gewoon op de gewone manier met af en toe trollen met riot shield of crossbow als ik me verveel :P.[/quote]

    Meestal hoor/zie ik dat veel mensen tegen ‘quikscopers’ zijn.
    Vandaar dat ik het zo zei.

    En jaa altijd leuk een beetje k*tten in CoD heb ik vooral in ghost gedaan omdat er nog een mindere CoD moet komen…

    0