Topic: Digitale Destiny TTK in de store..

08 augustus 2015om 14:38

Hallo allemaal,
nou wil ik dus de upgrade van destiny hebben en aanschaffen via de PSstore.
Maar op de een of andere manier kan of mag ik hem niet kopen omdat ik al reeds in bezit ben van TDB..
Hoe kan dat?? of hebben meer mensen dat in de PSstore?

o ja en nog wat..

Stel ik reserveer hem op bungie.net.
dat kan ook. en dan kun je een store invullen maar de EU staat er weer niet tussen natuurlijk, maar kun je dan gewoon de UK pakken?

Wou eigenlijk wel dat Suros pakket hebben 🙂

6 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

als je “the taken king” wilt kopen, moet je geloof ik eerst “the dark below” hebben en “the house of wolves”
    zonder die dlc gaat kun je het niet spelen.
    je kunt het uiteraard ook nog niet downloaden, maar wel preorderen.

0
  2. User  avatar
    379 XP

[quote]als je “the taken king” wilt kopen, moet je geloof ik eerst “the dark below” hebben en “the house of wolves”
    zonder die dlc gaat kun je het niet spelen.
    je kunt het uiteraard ook nog niet downloaden, maar wel preorderen.[/quote]

Ja dat klopt. maar die heb ik alle 2 al en dat pre orderen lukt dus niet in mijn store 🙁

0
  3. User  avatar
    422 XP

Je moet in het bezit zijn van Destiny + TDB + HOW = kunnnen pre-orderen/spelen van TTK.

Bungie site zal niet gaan omdat de UK een andere store heeft dan NL.

0
  4. User  avatar
    379 XP

[quote]Ja dat klopt. maar die heb ik alle 2 al en dat pre orderen lukt dus niet in mijn store :([/quote]

okee ik had de 2de dlc nog niet gedownload uit de store. nu wel en nu kon ik dus ook gelijk het vervolg bestellen 🙂

0
  5. User  avatar
    9970 XP

[quote]okee ik had de 2de dlc nog niet gedownload uit de store. nu wel en nu kon ik dus ook gelijk het vervolg bestellen :)[/quote]

hartstikke mooi, probleem opgelost dus!

0
  6. User  avatar
    379 XP

Yes.
    bedankt allen

0