Topic: black ops 3 beta code

10 augustus 2015om 18:22

hallo,

Ik ben opzoek naar een Bo3 beta code.

ik had ze bij Bart Smit en Game Mania ge pre-ordert op de dag dat het was aangekondigt

maar bij bartsmit zijn ze door de voorraad heen en bij gamemania moet je 5 euro vooruitbetalen.

is er geen winkel waar je hem gratis of voor minder kan kopen?

9 reacties

1. User  avatar
    95 XP

Bij de PlayStation store.

0
  2. User  avatar
    833 XP

[quote]Bij de PlayStation store.[/quote]

dan betaal je toch 70 Euro?

0
  3. User  avatar
    78 XP

volgens bol.com kun je er wel eentje krijgen. De bestelt bo3 en wanneer je de beta code krijgt cancel je de pre order weer.

0
  4. User  avatar
    95 XP

[quote]volgens bol.com kun je er wel eentje krijgen. De bestelt bo3 en wanneer je de beta code krijgt cancel je de pre order weer.[/quote]

Dit dus,alleen dan kun je dat ook doen bij de PlayStation store.dan kun je de game later altijd nog kopen / preoderen

0
  5. User  avatar
    833 XP

[quote]volgens bol.com kun je er wel eentje krijgen. De bestelt bo3 en wanneer je de beta code krijgt cancel je de pre order weer.[/quote]

dus eerst 60 euro betalen en nadat ik de code heb annuleren.

0
  6. User  avatar
    454 XP

Je kan ‘m bij de wehkamp pre orderen, en dan kiezen voor betalen na ontvangst. Als je dan éénmaal de code hebt annuleer je gewoon. Let wel op, want de er staat op wehkamp dat het een maand duurt voordat je ‘m krijgt, maar ik kreeg de code zelf wel binnen een maand, en ik denk dat omdat de beta er binne 2 weken is je de code wel eerder krijgt. Ik hoop dat dit je kan helpen ^.^ .

0
  7. User  avatar
    78 XP

[quote]dus eerst 60 euro betalen en nadat ik de code heb annuleren.[/quote]
    Als het goed is wel, als je bij de game naar beneden scrollt zie je vragen enzo die beantwoord zijn en een bol.com medewerker zei dat volgensmij. Moet je ff voor de zekerheid checken

0
  8. User  avatar
    854 XP

[quote]Als het goed is wel, als je bij de game naar beneden scrollt zie je vragen enzo die beantwoord zijn en een bol.com medewerker zei dat volgensmij. Moet je ff voor de zekerheid checken[/quote]
    ja dat is staat onder vragwn dus je kan gewoon de beta spelen en gewoon se game anulleren

0
  9. User  avatar
    833 XP

ik heb hem in de PS store besteld ben benieuwd.

0