ik volg een beetje alle discussies over destiny en wil nu zelf ook wel eens wat kwijt. ik was er eigenlijk wel een beetje klaar mee met het spelen van shooters. vanaf socom2 t/m cod black ops 2 non stop zitten knallen.en na dat Cod geweld had ik mijn buik vol van fp-shooters dus was nogal sceptisch over destiny.
toch de beta gedownload en al op de alleereerste nacht was het ineens 4:30 uur. Shit…ik heb het weer te pakken dacht ik. en inderdaad we zijn nu een jaar verder en speel nog steeds bijna dagelijks met mijn oude strijdmakkers. elke update kwam dan wel net op tijd en elke keer kwam er toch weer wat bij. zitten nu op een punt dat je met 3 x lv34 guardians kan doen wat je wil en er altijd wel genoeg spelers in de clan zijn die iets te doen hebben.
ik snap ook wel dat er gamers bij zitten die er nu helemaal klaar mee zijn maar spendeer nog steeds tientallen uren per week in destiny. In de eerste 6 maanden alleen maar PvE gespeeld, zo relaxed knallen met je maten en veel minder stress dan PvP maar uiteindelijk toch ook crucible en iron banner zitten spelen.
ik ben benieuwd hoe jullie dit zien?

Ik heb best lang Destiny gespeeld (hoofdzakelijk omdat ik een PS4 bundel kocht en het mn enige spel was :P). Maar ik vond/vind het echt nog steeds een goede game. Kwa opzet vind ik het een goede game. Maar ik vind het aantal verschillende werelden en af afwisseling tegenvallen. Je gaat naar Mars, maar alleen één gebied. Je wilt de Aarde verkennen? Hier vermaak je maar met Rusland. Ik ben met name benieuwd hoe andere gebieden op aarde eruit zien, dat je wat meer achtergrond informatie krijgt over de strijd die daar plaats vond. Maar afgezien van die punten kon ik me prima vermaken met Destiny. Maar op een gegeven moment dan wil je toch wel weer wat anders, dus kan koop je een andere game. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment weer zoveel spellen had en zo weinig tijd dat Destiny een beetje onderop de stapel is beland.
Ik ben met mijn clanmates nog steeds bijna dagelijks bezig. Gewoon ff de crucible of ff een bounty pakken. Doen we nog even die poe? (35 ben ik nooit aan begonnen). Op dit moment heb ik een kleine pauze ingelast voor mezelf om straks veel zin te hebben in the taken king…. Een nieuwe raid. De andere raids kan ik zowat achterstevoren lopen. Ook flawless raider staat naast de platinum trophy netjes te glimmen in het rek (bij wijze van spreken). We hebben nog wel een paar jaar te gaan met deze game, zeggen ze. De tijd zal het vertellen, maar voor.opig is het bijna taken king time! CU on the battlefield!
Ik twijfelde of deze game wel iets voor mij was vanwege het hele sci-fi gebeuren. Dat heb ik verkeerd gedacht want de game had mijn gewoon meteen te pakken na de beta en de alpha. Heb bijna max. grimoire op rumble na, alle exotics blabla.
Er zijn natuurlijk aantal punten die veel beter kunnen zoals de story, meer variatie in bounties, minder lagg in crucible want waarom worden wij europeanen verbonden met iemand uit de zandbak aan de andere kant van de wereld.. Beetje jammer.
Om eerlijk te bekennen heb ik misschien wel TE veel uren in deze game gestoken.
Dit weekend toevallig weer even gedaan :). Ik was bijna vergeten hoe vermakelijk de game is. Werd er ook direct aan herinnert hoe langzaam het gaat om je light omhoog te krijgen.
[quote]Dit weekend toevallig weer even gedaan :). Ik was bijna vergeten hoe vermakelijk de game is. Werd er ook direct aan herinnert hoe langzaam het gaat om je light omhoog te krijgen.[/quote]
Lol….ja het blijft leuk niet waar peyj. Destiny is zoveel meer dan snel de singleplayer doorlopen en klaar ben je met lv20. Ik weet nog wel dat dit in het begin nogal verwarrend was. maar eigenlijk is het gewoon een grote tutorial en begint het pas echt als je lv max is. Toch stond ik er weer van te kijken hoe verslavend het verzamelen van gear is. ( had het kunnen weten als echte gamejunk) toch nog ff wat bounties doen want mijn helm is nog niet vol. De euforie om voor het eerst de vault of Crota te halen zal ik ook niet snel vergeten.
Tuurlijk heeft het spel ook mindere kanten en snap ook wel dat niet iedereen het leuk vindt om te grinden. Maar ik kan na een dag hard werken ( en de kids + de vrouw naar bed) helemaal op gaan in eeen avondje farmen….niks mis mee
Mooie berichten, is er al een vault of glass topic? Ik wil die raid graag een x doen ^^
Ik ken het hier ook een Day One speler. Ben alleen klein poosje tussenuit geweest, ik zat op het eeuwige lvl 25 vast omdat ik niet veel vrienden had die destiny speelde. Dus toen anderhalf maandje CoD AW gespeeld tot destiny toch weer begon te kriebelen. Heb toen eens beetje lopen pvp’en maar wou Toch wel eens die NF’s doen en een raid, toen ben ik Maar wat gaan rond zoeken op Google, en uit eindelijk op tweakers beland. Daar heb ik wat mensen leren kennen en ben ik veel mee gaan samen spelen en sinds dien geen enkele andere game meer aangeraakt. Zoals hier boven ook staat. Iedere week gaan er heel wat uurtjes door. Gezellig met de clan een raid doen of gewoon wat bounties en dan weer even pvp. Vooral de gezelligheid maakt dit gewoon echt een toffe game.
Nog 2 weekjes En dan kunen we der weer tegen aan met veel nieuwe content.
[quote]Ik ken het hier ook een Day One speler. Ben alleen klein poosje tussenuit geweest, ik zat op het eeuwige lvl 25 vast omdat ik niet veel vrienden had die destiny speelde. Dus toen anderhalf maandje CoD AW gespeeld tot destiny toch weer begon te kriebelen. Heb toen eens beetje lopen pvp’en maar wou Toch wel eens die NF’s doen en een raid, toen ben ik Maar wat gaan rond zoeken op Google, en uit eindelijk op tweakers beland. Daar heb ik wat mensen leren kennen en ben ik veel mee gaan samen spelen en sinds dien geen enkele andere game meer aangeraakt. Zoals hier boven ook staat. Iedere week gaan er heel wat uurtjes door. Gezellig met de clan een raid doen of gewoon wat bounties en dan weer even pvp. Vooral de gezelligheid maakt dit gewoon echt een toffe game.
Nog 2 weekjes En dan kunen we der weer tegen aan met veel nieuwe content.[/quote]
mooi voor je mausie dat je andere spelers hebt gevonden om samen alles te kunnen spelen want zonder een vaste groep is dit spel eigenlijk niet te doen. kan me niet indenken dat ik een jaar lang alles in mijn eentje zou moeten doen. De gasten waar ik mee speel ken ik al vanaf Socom2 (2002) en we hebben ondertussen een hechte vriendschap opgebouwd. we gaan zelfs elk jaar een week naar een bungalowpark om daar 10 tv’s en ps4 naar binnen te sjouwen en dan een week lang gamen, zuipen en vreten !!! de beste week van het Jaar 🙂
Ik heb geen spijt de game even te laten liggen. Heb vorige week de twee uitbreidingspakketten gehaald. Eindelijk vind ik weer betere loot en overige items :). Het viel me op dat nieuwe legendary gear niet meer geupgrade/geleveld hoeft te worden. Klopt dat? Bij mn oude gear moest ik nog wat upgrades doen dat je gear meer damage, armor of light gaf. Maar nu is alles al max en hoef ik alleen maar de “perks” vrij te spelen. Maar dankzij de nieuwe gear ben ik direct van level 27 naar 30 gegaan.
Sorry voor de dubbele post, maar ik had niet veel zin in een nieuw topic te starten of een oude uit het stof te halen.
Ik denk dat ik als velen TTK ga halen, de 2.0 update heeft veel dingen meegenomen waar ik erg blij van werd. Er zijn wel wat minpuntjes
– Super snel naar level 34 geleveld. Gisteren ben ik van 30 naar 34 gelevelt binnen 2 uurtjs tijd.
– Bestaande gear is max, geen mogelijkheid voor upgraden meer. Tenzij je nieuwe gear krijgt.
– Meer vatbaar voor schade.
– Geen missies meer, zoals bounties, van de vorige twee uitbreidingen.
– Ik zie geen mogelijkheden meer voor het verdienen van Vanguard points.
– Nieuwe stem is wennen
Ondanks blijft de game geweldig aanvoelen. Gisteren een strike voor mn neus gekregen die ik nog niet eerder tegen ben gekomen. Ik hoop wel dat het super snel doorlevelen stopt, want dit ging wel erg snel.
Ik ben ook nog super enthousiast over deze game. Ik heb ook eerst voornamelijk PvE gedaan. De laatste tijd ook wat aan PvP, iron banner en Trials gedaan. Ben nog geen ster maar het gaat steeds beter.
Nu weer een jaartje onder de pannen met Taken King.
Ik heb er zin in.
Ik moest wel even wennen dat na de update al mijn legendary gear waar ik hard voor heb gewerkt nu opeens vervangen kan worden door groene gear XD. Wel bijzonder was dat ik nu al mensen tegen kwam met level 40(??).
Je kan ook een filmpje maken van je personage ^^
[video]https://www.destinythegame.com/legend-of-you/share?video=2.4611686018433637422.2305843009216188092&version=2[/video]
Ik speel nog iedere dag, heb 3 caracters level 40, alles gedaan in pve er is veel te weinig aan pve quests te doen. Heb alle ghosts verzameld. Verveel me te pletter
Pvp boeit me niet (dan had ik wel cod gaan spelen)
Maar zit helaas nog steeds te wachten op mijn 1ste raid om de rest van de gear te bemachtigen!
psn: pinguin166