Topic voor The Last Of Us.
Wie zin heeft om een potje TLOU te spelen kan mij toevoegen psn: BloodlyKill. Ik ben meestal rond middernacht online.
Topic voor The Last Of Us.
Wie zin heeft om een potje TLOU te spelen kan mij toevoegen psn: BloodlyKill. Ik ben meestal rond middernacht online.
[quote]Topic voor The Last Of Us.
Wie zin heeft om een potje TLOU te spelen kan mij toevoegen psn: BloodlyKill. Ik ben meestal rond middernacht online.[/quote]
Klinkt als iemand in de ploegendienst 🙂
Als je nou Darksouls of BB had gespeeld!! Ach