Topic: The Last of Us Remasterd

14 augustus 2015om 17:40

Topic voor The Last Of Us.

Wie zin heeft om een potje TLOU te spelen kan mij toevoegen psn: BloodlyKill. Ik ben meestal rond middernacht online.

1 reactie

  1. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Topic voor The Last Of Us.

    Wie zin heeft om een potje TLOU te spelen kan mij toevoegen psn: BloodlyKill. Ik ben meestal rond middernacht online.[/quote]

    Klinkt als iemand in de ploegendienst 🙂

    Als je nou Darksouls of BB had gespeeld!! Ach

    0