Topic: mobiele site

15 augustus 2015om 09:38

Een complimentje is zo nu en dan ook wel eens fijn.
Vandaar dit topic.

Sinds een tijdje hebben jullie de mobiele site aangepast, en het werkt (naar mijn mening) super!

Ben er inmiddels alweer aan gewend dat ik nu zonder problemen kan reageren op berichten zonder bij iedere refresh weer opnieuw te moeten inloggen.

Ook het surfen door het forum gaat veel beter.

Goed werk!👍

2 reacties

  1. User  avatar
    475 XP

    Inderdaad! Complimenten hoor. Bij wij werkt de site vloeiend op windows phone en crasht hij niet meer.

    0
  2. User  avatar
    20030 XP

    Thanks, erg leuk om te horen :-).

    Er is nog wel een verbetering die we door willen brengen in het menu van de mobiele site, maar die volgt snel!

    0